خرید گوشواره نقره

خرید گوشواره نقره

اکسسوری‌ها تأثیرگذارترین بخش استایل افراد می‌باشند. این زیورآلات هستند که مشخص می‌کند سبک پوشش شما چگونه است. اکسسوری‌ها می‌توانند به یک لباس سبک کلاسیک، مدرن، اسپرت، مجلسی و… ببخشند. گاهی ممکن است لباسی رو بیشتر از یک بار بپوشید ولی با انتخاب درست اکسسوری این مسئله اصلا پیدا نباشد. کافیست شما نکات لازم را برای انتخاب آن ها رعایت کنید. در این بین خرید گوشواره‌ها، به خصوص خرید گوشواره نقره مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش استایل شما را تشکیل می‌دهند.

در سال‌های اخیر استفاده از فلز نقره در زیورآلات و به ویژه گوشواره‌ها محبوبیت زیادی داشته است. حتی در سال‌های اخیر بسیاری از عروس‌ها خرید گوشواره‌ نقره را برای زیورآلات عروسی خود ترجیح می‌دهند. کیفیت بالای جنس نقره و عدم ایجاد حساسیت از دلایل خرید گوشواره نقره می‌باشد. نقره از آن دسته انتخاب‌هایی است که نه تنها حساسیت ایجاد نمی‌کند، بلکه برای تناسب هورمون‌های بدن نیز فوایدی نیز دارد. گوشواره‌های نقره طرح طلا نیز یکی از گزینه‌هایی است که هنگام انتخاب گوشواره نقره می‌توانید در نظر داشته باشید. ظاهر این نوع با گوشواره‌های طلا تشابه زیادی دارد و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر می‌باشند.

چه برای هدیه دادن و چه برای مصرف شخصی رعایت اصول و نکات انتخاب اکسسوری لازمه‌ی خرید گوشواره نقره است. گوشواره‌‌ها می‌توانند قد شما را بلندتر و یا کوتاه‌تر، صورت شما را لاغرتر و یا پرتر، پوست صورت شما را سفید و یا گندمی نشان دهند. به علاوه طرح و مدل گوشواره بر زیبایی و مدل موی شما نیز تأثیر فراوانی دارد.

خرید گوشواره نقره

نکات مهم در هنگام خرید گوشواره

یکی از نکاتی که هنگام خرید گوشواره نقره باید به آن توجه داشته باشید متناسب بودن مدل گوشواره با سبک آرایش موی شما است. برای مثال زمانی که موهای خود را به صورت جمع و شینیون بسته آرایش کرده‌اید بهتر است از گوشواره‌های آویزی و بلند استفاده کنید. همچنین زمانی که استایل شما به اندازه‌ی کافی پرزرق و برق است و می‌خواهید بیشتر از چیزی که هست شلوغ نشود از گوشواره‌های میخی و یا کلیپسی استفاده کنید.

به علاوه‌ی مدل مو، بلند یا کوتاه بودن گردن شما نیز در خرید گوشواره نقره تأثیر گذار است. برای مثال گوشواره‌های آویزی و بلند برای افرادی که گردن بلندتری دارند مناسب‌تر است. اگر قصد دارید از کلاه یا هدبند استفاده کنید بهتر است از گوشواره استفاده نکنید و یا انوواع ساده‌تر مانند گوشواره‌های میخی را ترجیح دهید. باید به هماهنگ بودن گوشواره انتخابی خود با این نوع اکسسوری‌ها دقت کافی را داشته باشید.

هنگام خرید گوشواره‌ حتما فرم صورت خود را در نظر داشته باشید. برای مثال اگر صورتی کشیده دارید بهتر است از گوشواره‌های بلند و آویز استفاده نکنید. این دسته از گوشواره‌ها صورت شما را از چیزی که هست کشیده‌تر نشان می‌دهند. شمایی که صورت کشیده‌ای دارید بهتر است از انواع گوشواره نقره حلقه‌ای استفاده کنید. گوشواره‌های آویز بیشتر مناسب افرادی است که صورتی گرد و دایره‌ای شکل دارند.

افرادی که صورت مربعی دارند باید از گوشواره‌هایی استفاده کنند که صورت آن ها را استخوانی‌تر نشان دهد. صورت‌های قلبی نیز باید گوشواره‌هایی را ترجیح دهند که قسمت پایین صورت آن ها را عریض‌تر نمایش دهد

به علاوه برای انتخاب و خرید گوشواره نقره باید به هماهنگی مدل گوشواره نقره انتخابی با سایر زیورآلاتی که هم‌زمان با آن استفاده می‌کنید (مانند گردنبند، انگشتر، دستبند و…) نیز توجه داشته باشید.

خرید گوشواره نقره

نکات لازم برای انتخاب گوشواره‌های نقره

هنگام خرید گوشواره نقره علاوه بر توجه به نکات ظاهری باید نکاتی را مبنی بر اصل بودن نقره و عیار نقره رعایت کنید.

  1. یکی از راه‌های شناسایی اصل بودن نقره نوشته‌های حک شده بر روی آن است. قبل از خرید حتما به این نکته توجه کنید.
  2. نقره چگال‎تر از دیگر فلزات است. در نتیجه حتما به وزن گوشواره‌ های نقره که می‌خرید توجه داشته باشید.
  3. یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌ها برای تست خالص بودن یا نبودن نقره استفاده از یخ است. کافیست شما گوشواره‌ی خود را روی یک تکه یخ بگذارید. در صورتی که یخ آب شود فلز موجود در نقره واقعی است.

این موارد تنها تعدادی از راهکارهای تست عیار و اصل بودن نقره می‌باشند. برای آشنایی با دیگر راه‌ها به مقاله‌ی روش های عیارسنجی نقره و تشخیص عیار نقره واقعی مراجعه کنید.

انواع قفل گوشواره زنانه

قفل گوشواره‌های زنانه انواع مختلفی دارد. هنگام خرید گوشواره نقره حتما به نوع قفل آن توجه کنید. تعدادی از انواع آن ها عبارتند از:

قفل فنری

میخ گوشواره در این نوع قفل در سوراخ گوش قرار می‌گیرد. خود گوشواره نیز به شکل حلقه‌ای پشت لاله‌ی گوش چفت می‌شود.

قفل گوشواره قلابی

این قفل به شکل یک سیم خمیده در لاله‌ی گوش قرار می‌گیرد. این نوع به قفل آفریقایی نیز مشهور است. قفل قلابی به شکل S قرار می‌گیرد و از آنجایی که امنیت بیشتری دارد برای گوشواره‌های سنگین استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید  طلا هندی چیست؟

خرید گوشواره نقره

قفل پیچی

این قفل به قفل میخی شباهت زیادی دارد. تنها تفاوت آن ها این است که انتهای میخ در این قفل حالت پیچی دارد. امکان گم شدن قفل در این نوع خیلی کم می‌باشد.

قفل فنری، قفل اهرمی، قفل میخی، قفل گوشواره امگا و قفل فشاری از دیگر انواع قفل‌ها هستند. در صورت علاقه می‌توانید در مقاله‌ی اصطلاحات انواع زیورآلات (انواع گوشواره) با انواع آن ها بیشتر آشنا شوید.

انواع گوشواره نقره

گوشواره نقره، همواره طرفداران زیاد و خاص خود را دارد. سبک و مدل‌های بسیار متنوع این گوشواره‌ها سبب شده تا افراد زیادی خرید گوشواره نقره را ترجیح دهند. تنوع مدل‌های گوشواره نقره موجود در بازار بسیار زیاد است. انواع گوشواره‌های حلقه‌ای، میخی، آویز دار، نگین دار، مخروطی، لوستری، خوشه‌ای، کلیپسی و… با جنس نقره به بازار عرضه شده‌اند. سه مورد از انواع این گوشواره را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

گوشواره مثلثی

همانطور که از اسمش پیداست این نوع گوشواره‌ها به شکل مثلث طراحی می‌شوند. گوشواره‌های مثلثی دارای سبکی ساده و مینیمال می‌باشند.

گوشواره لوستری

این نوع گوشواره‌ مناسب استایل‌های غیر رسمی و شبانه می‌باشند. گوشواره‌ی لوستری از انواع گوشواره‌های محبوب در  بین مردم منطقه‌ی خاورمیانه می‌باشد.

گوشواره‌ی حلقه‌ای

گوشواره نقره حلقه ای نیز همانطور که از اسمش پیداست به شکل دایره‌ای می‌باشد. این گوشواره ممکن است به صورت ساده و بدون هیچ طرحی ساخته شود و یا به سنگ‌های قیمتی مختلف و یا دیگر فلزها مزین شود.

خرید گوشوراه نقره کلیپسی

گوشواره کیلیپسی

این نوع گوشواره نیز به سبب جذابیت خاص آن محبوبیت زیادی دارد. نکته‌ای که در اینجا لازم به ذکر است امنیت کم این گوشواره است. گوشواره‌های کیلیپسی نسبت به گوشواره‌های دیگر امنیت کمتر دارند؛ در نتیجه هنگام خرید سعی کنید از انواع ساده‌تر آن انتخاب کنید. به علاوه ایننکته باعث شده افراد کمتری خرید گوشواره نقره با این قفل را ترجیح دهند.

گوشواره‌‌ها انواع متعددی دارند. سه موردی که بالاتر معرفی کردیم از محبوب‌ترین موارد بین مردم بودند. برای آشنایی با انواع گوشواره نقره به مقاله‌ی اصطلاحات انواع زیورآلات (انواع گوشواره) مراجعه کنید.

خرید اینترنتی گوشواره نقره

هنگام خرید اینترنتی گوشواره نقره حتما سراغ سایت‌ها و پیج‌های معتبر و قابل اعتماد بروید. با انتخاب فروشگاه اینترنتی مطمئن دیگر نگران سلامت ارسال و یا حتی ارسال سفارش خود نخواهید بود. نکات و توضیحات محصولات را به خوبی مطالعه کنید تا از نتیجه‌ی خرید خود مطمئن باشید. هنگام خرید گوشواره نقره در صورتی که محصول مورد نظر شما کامنت دارد حتما آن ها را مطالعه کنید و از نظر دیگر خریداران آگاه شوید. شما می‌توانید جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین گوشواره‌‌ نقره را از گالری آرته لایف استایل خریداری کنید. زیورآلات گالری ما به صورت دست‌ ساز ساخته شده و به شما عزیزان ارائه می‌شوند.

خرید گوشواره نقره دخترانه

به طور کلی اکسسوری‌ها و به ویژه گوشواره‌ها در بین دختران جوان محبوبیت زیادی دارند. دختران جوان معمولا گوشواره‌های ساده‌ و در عین حال شیک‌ را می‌پسندند. از این رو خرید گوشواره نقره بین جوانان بسیار رایج است. آرته لایف استایل گوشواره‌های مختلفی برای دختران جوان در سبک‌های مختلف طراحی و ارائه کرده است. تعدادی از انواع طراح‌های گوشواره نقره دخترانه ‌ی گالری را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید گوشوار نقره نوبهار

گوشواره “نو بهار”

دقت در طراحی و ساخت گوشواره‌ی “نو بهار” از ظاهر منحصر به فرد آن نمایان است. این گوشواره از طرح‌های محبوب و پرفروش گالری می‌باشد. استفاده از سنگ عقیق یشمی ظاهری ساده، مینیمال و در عین حال بسیار شیک به این محصول بخشیده است. جنس محصول نقره‌ی 925 عیار و روکش طلا می‌باشد و به سنگ عقیق یشمی مزین شده است.

مشاهده محصول

خرید گوشواره نقره پروانه شو

گوشواره “پروانه شو”

طراحی مینیمال و ساده‌ی این گوشواره ظاهری خاص و جدیدی به آن بخشیده است. طراحی گوشواره از روحیه‌ی لطیف و شاعرانه‌ی پروانه‌ها الهام گرفته است. این اکسسوری جذاب با استایل‌های کژوال، کلاسیک و مینیمال به راحتی ست می‌شود. با خرید گوشواره نقره “پروانه شو” استایل‌هایی جذاب و خیره کننده داشته باشید. جنس این گوشواره نقره 925 عیار بوده و به صدف‌های دست‌ساز مزین شده است.

مشاهده محصول

خرید گوشواره نقره صدای سخن عشق

گوشواره “صدای سخن عشق”

در تمامی مراحل ساخت این گوشواره نهایت ظرافت و دقت رعایت شده است. این گوشواره طراحی بسیار رمانتیکی داشته و هدیه‌ی بی‌نظیری برای کسی که دوستش دارید خواهد بود. در این محصول از مروارید‌های پرورشی استفاده شده است. جنس گوشواره “صدای سخن عشق” نقره 925 عیارمی‌باشد. این گوشواره‌ی جذاب به
مروارید‌های پرورشی مزین شده است.

مشاهده محصول

بیشتر بخوانید  زیورآلات شیک و به روز؛ بهترین‌ها را انتخاب کنید و بدرخشید

گوشواره “ماهرو”

این گوشواره نیز طراحی ساده و در عین بسیار شیکی دارد. در نتیجه انتخاب بسیار مناسبی برای دختران جوان خواهد بود. گوشواره‌ی ماهرو را می‌توانید با لباس‌های کلاسیک و مجلسی به راحتی ست کنید. گوشواره “ماهرو” انختاب مناسبی برای خرید گوشواره نقره خواهد بود. جنس این محصول نقره 925 عیار و روکش طلا است. به علاوه برای جذابین بیشتر در طراحی آن از مروارید پرورشی استفاده شده است.

مشاهده محصول

گوشواره “باران عشق”

این گوشواره نیز سبک رمانتیکی داشته و هدیه‌ی مناسبی برای کسی که دوست دارید خواهد بود. مروارید به کار رفته در این گوشواره به شکل باران قرار گرفته و طرحی بسیار خاص و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. جنس این محصول از برنز روکش طلاو نقره 925 عیار ساهته شده است. مروارید‌های پرورشی در این محصول به شکل باران طراحی شده‌اند.

مشاهده محصول

گوشواره “عروس 2”

این گوشواره نقره ظریف یکی از محبوب‌ترین طرح‌های گالری آرته لایف استایل است. طرح خاص و بی‌بدیل گوشواره “عروس 2” نظر هر شخصی را به خود جذب می‌کند. برای خرید گوشواره نقره پیشنهاد می‌کنیم این طرح را نیز برای خرید در نظر داشته باشید. جنس این محصول نقره 925 عیار و روکش طلا می‌باشد این گوشواره جذاب به صدف دست‌ساز، مروارید پرورشی و شل مروارید مزین شده است.

مشاهده محصول

خرید گوشواره نقره جانم باش

گوشواره “جانم باش”

این گوشواره یکی از خاص‌ترین محصولات گالری است. گوشواره جانم باش طرحی رمانتیک و عاشقانه دارد. اگر میخواهید به کسی که دوستش دارید هدیه‌ای ویژه با طرحی خارق‌العاده بدهید خرید گوشواره نقره “جانم باش” کادویی به یاد ماندنی‌ای خواهد بود. این محصول از نقره 925 عیار و برنز آب طلا ساخته شده و به صدف درجه یک دست ساز، مروارید پرورشی و شل مروارید مزین شده است.

مشاهده محصول

گوشواره “مینیمال”

در سال‌های اخیر زیورآلات ساده و در عین حال شیک در بین دختران جوان مد شده است. گوشواره مینیمال نیز از طرح‌های ساده و جذاب مورد پسند جوانان است. در صورتی که لباس شما به اندازه‌ی کافی زرق و برق دارد و می‌خواهید هنگام خرید گوشواره نقره طرح ساده‌تری انتخاب کنید این گوشواره انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول از نقره 925 عیار و برنز روکش طلا ساخته شده است. گوشواره “مینیمال” مزین شده به سنگ زیرکنیوم و شل مروارید است.

مشاهده محصول

گوشواره “دلدار”

اکسسوری‌ها و به ویژه گوشواره نقره یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به کسی که دوستش دارید می‌باشد. گوشواره دلدار یکی از گوشواره‌های محبوب میان مشتریان جوان گالری است. طراحان ما در این گوشواره از نستعلیق خط تاریخی و اصیل ایرانی استفاده کرده‌اند و ظاهری زیبا و بی‌بدیل برای آن ایجاد کرده‌اند. در صورتی که به نوشته‌ها و خطوط اصیل ایرانی علاقه دارید خرید گوشواره نقره “دلدار” پیشنهاد ما به شما خواهد بود.
جنس این محصول از نقره 925 عیار و برنز روکش طلا بوده و در طراحی آن ازمروارید پرورشی و خط نستعلیق استفاده شده است.

مشاهده محصول

خرید گوشواره نقره

گوشواره صدف “بی تو به سر نمی‌شود”

با خرید این گوشواره از آرته هدیه‌ای به یاد ماندنی به خواهر، مادر، دوست و پارتنرتان بدهید. این گوشواره می‌تواند با استایل‌های ساده و مینیمال، کلاسیک و مجلسی ست شود. این گوشواره به شعر بی تو به سر نمی‌شود با خط نستعلیق مزین شده و ظاهری جذاب به آن بخشیده است.
این محصول از نقره 925 عیار و برنز روکش آب طلا ساخته شده و در طراحی آن از خط نستعلیق، مروارید پرورشی و صدف دست ساز  درجه یک استفاده شده است.

مشاهده محصول

خرید گوشواره نقره زنانه

مشابه گوشواره‌های گالری آرته رو هیچ جا پیدا نخواهید کرد. اگر می‌خواهید هدیه‌ای خاص و به یاد ماندنی به عزیزانتان بدهید، زیورآلات دست ساز گالری آرته انتخابی بسیار مناسب است. گوشواره نقره زنانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل بانوان است. بانوان عزیز می‌توانند برای خرید گوشواره نقره به نمونه‌های ما سری بزنند. حتما مناسب با سلیقه و علایقتان در بین طرح‌ها گوشواره‌ی مورد پسند خود را خواهید یافت. در این جا چند نمونه از طرح‌های محبوب خود را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گوشواره “شاه پری”

این طرح یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین گوشواره‌های ما می‌باشد. گوشواره شاه پری مناسب مجالس و مهمونی‌های مجلسی می‌باشد. این گوشواره به استایل ساده‌ی شما ظاهری پرزرق و برق خواهد داد.
گوشواره “شاه پری” از نقره 925 عیار و روکش طلا
ساخته شده است. در طراحی آن از
سنگ زیرکنیوم، مروارید پرورشی و شل مروارید استفاده شده است.

مشاهده محصول

گوشواره “دلبر”

این گوشواره از نمونه‌های حلقه‌ای محبوب گالری است. گوشواره دلبر ظاهری مجلسی و بسیار دلبرانه دارد. با خرید گوشواره نقره “دلبر” آن را به راحتی با استایل‌های تابستانه‌ی خود ست کنید. مروارید و خط نستعلیق به کار رفته در این طرح ظاهری بسیار زیبا و درخشان برای گوشواره ایجاد کرده است.
جنس این محصول ازسکه نقره 925 عیار و برنز روکش طلا می‌باشد.
در طراحی آن نیز از مروارید پرورشی و خط نستعلیق استفاده شده است.

مشاهده محصول

بیشتر بخوانید  دلایل محبوبیت الماس؛ 5 دلیلی که موجب محبوبیت الماس در دنیا شده است

گوشواره “پر پرواز”

این گوشواره که توسط تیم آرته لایف استایل طراحی شده ظاهری بسیار شیک همراه با ظرافت تمام دارد. در طراحی گوشواره پر پرواز از روحیه‌ی مستقل و پرقدرت زنان ایرانی الهام گرفته شده است.
گوشواره‌ی “پر پرواز” از سکه نقره 925 عیار و برنز روکش طلا ساخته شده و آراسته شده به مروارید شل مزین شده است.

مشاهده محصول

گوشوار “طاووس”

این گوشواره یکی از زیباترین و خاص‌ترین نمونه‌های کالکشن گالری است. این گوشواره طرحی ظریف و در عین حال بسیار شیک دارد. برای خرید گوشواره نقره، گوشواره‌ی “طاووس” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشواره را می‌توانید با استایل‌های مجلسی و کلاسیک به خوب ست کنید.
این محصول از نقره 925 عیار و برنز روکش آب طلا ساخته شده و در طراحی آن از
سکه‌ی نقره‌ی قدیمی استفاده شده است.

مشاهده محصول

گوشواره سکه اورجینال پهلوی

اگر به زیورآلات سبک قدیمی و تاریخی علاقه دارید این گوشواره برای شما طراحی شده است. در این گوشواره از سکه اورجنیال پهلوی بکار رفته شده که ارزش آن را چند برابر کرده است. این گوشواره به فیروزه برزیلی آراسته شده است.
جنس قاب این محصول نیز از برنز روکش طلا می‌باشد.

مشاهده محصول

گوشواره “عتیق حدید”

این گوشواره نیز به سبک قدیمی و تاریخی طراحی شده است. در این گوشواره از سکه‌ی اورجینال دو ریالی پهلوی و سنگ حدید به کار رفته است. این گوشواره را می‌توانید با استایل‌های کلاسیک به خوبی ست کنید. خرید گوشواره نقره “عتیق حدید” را به علاقه‌‌مندان تاریخ و هنر پیشنهاد می‌کنیم. این طرح یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشواره‌های گالری آرته است.
جنس قاب این محصول نیز برنز روکش طلا می‌باشد.

مشاهده محصول

گوشواره حلقه‌ای “عاشق”

این گوشواره سبکی عاشقانه و رمانتیک دارد. می‌توانید برای خرید گوشواره نقره این محصول را انتخاب کرده و به عزیزانتان هدیه‌ای به یاد ماندنی بدهید. در این محصول از خط نستعلیق، خط اصیل ایرانی و سنگ زیرکنیوم بکار گرفته شده است.جنس گوشواره حلقه‌ای “عاشق” نقره 925 عیار و برنز با روکش طلا می‌باشد.

مشاهده محصول

گوشواره “چون تو دارم همه دارم” طرح عقیق

به کارگیری از عقیق سبز در این محصول ظاهری خاص و ایده‌آل به این محصول بخشیده است. این گوشواره ظاهری مثلثی و مینیمال دارد که این ویژگی ظاهری جدید و نوآورانه به این محصول بخشیده است. در این گوشواره شعر “چون تو دارم همه دارم” به خط نستعلیق حک شده است. به علاقه‌مندان استایل‌های مینیمال و مونوکروم خرید گوشواره نقره “چون دارم همه دارم” را پیشنهاد می‌کنیم.
این گوشواره‌ی جذاب از نقره 925 عیار ساخته شده و در طراحی آن از سنگ عقیق سبز استفاده شده است.

مشاهده محصول

گوشواره “عشق بازی”

گوشواره “عشق بازی” انتخاب مناسبی برای پوشیدن در مهمانی‌ها و مجالس خاص می‌باشد. این گوشواره به سبکی طراحی شده که با تمامی مدل‌های صورت همخوان داشته باشد. این گوشواره با استایل‌های مجلسی و کلاسیک به خوبی ست می‌شود.
این محصول از نقره 925 عیار و برنز با روکش طلا ساخته شده و مزین به سنگ زیرکونیوم می‌باشد.

مشاهده محصول

گوشواره “جان جانان”

این گوشواره طرحی رمانتیک و بسیار جذاب دارد. گوشواره‌ی جان جانان که به صورت حلقه‌ای طراحی شده است با بسیاری از استایل‌‌ها از جمله مجلسی و کلاسیک همخوانی بسیاری دارد. خرید گوشواره “جان جانان” که یکی از بهترین و محبوب‌ترین‌های گالری آرته می‌باشد را به شما عزیزان نیز پیشنهاد می‌کنیم.
جنس این محصول برنز با روکش طلا و نقره 925 عیار می‌باشد و در طراحی آن از سنگ زیرکنیوم بنفش رنگ استفاده شده است.

مشاهده محصول

سخن آخر

انتخاب اکسسوری مناسب تأثیر بسیاری بر روی استایل شما دارد. همانطور که گفته شد انتخاب گوشواره در بلند قد یا کوتاه قد به نظر رسیدن شما نیز تأثیر چشم‌گیری دارد. مزیت تنوع محصولات گالری آرته لایف استایل این است که هنگام خرید گوشواره نقره انتخاب‌ها و گزینه‌های متنوعی متناسب با استایل‌های گوناگون پیش رو خواهید داشت. قیمت گوشواره نقره در مجموعه‌ی آرته نسبت به دیگر از مجموعه‌ها بسییار پایین در نظر گرفته شده است. در نتیجه شما با خیال راحت می‌توانید بهترین اکسسوری‌ها را تهیه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *