خواص انگشتر نقره برای آقایان

خواص انگشتر نقره برای آقایان؛ چرا آقایان نقره را ترجیح می‌دهند؟

از دیرباز استفاده از انواع زیورآلات بین آقایان وجود داشته است. در نتیجه علاقه به زیورآلات همیشه در آقایان بوده است. فلز نقره نیز از سالیان دور در بین اقوام مختلف جایگاه ویژه ای داشته است. همانطور که می‌دانید استفاده از فلز نقره در بسیای از ادیان مختلف از جمله اسلام نیز توصیه شده است. برای مثال در دین اسلام استفاده از انگشترهای نقره مزین به سنگ‌های قیمتی نظیر فیروزه و عقیق پیشنهاد می‌شود. به طور کلی، خواص انگشتر نقره برای آقایان بر هیچکس پوشیده نیست. در این مقاله نیز به خواص این فلز گرانبها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
زیبایی، کیفیت و استقامت، قیمت مناسب و خواص درمانی، فلز نقره را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فلزات کرده است. در این مقاله به بررسی خواص درمانی این فلز زیبا برای آقایان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

نقره استرلینگ

فلز نقره به طور کلی عیارهای مختلفی دارد. عیارهای مرسوم در زیورآلات نقره عبارتند از عیارهای ۷۵۰، ۸۵۰، ۹۰۰، ۹۲۵، ۹۵۰، ۹۵۸ و ۹۹۰. برای آشنایی بیشتر با انواع عیارها به مقاله‌ی روش های عیارسنجی نقره و تشخیص عیار نقره واقعی مراجعه کنید. نقره با عیار 925 از پرکاربردترین انواع عیارها است. از این عیار به عنوان نقره استرلینگ نیز یاد می‌شود. این نقره به واسطه‌ی درخشش و استحکامی که دارد کاربرد زیادی در طراحی زیورآلات دارد. در مقاله‌ی نقره استرلینگ چیست به تمامی ویژگی‌های این عیار پرداخته ایم.
خواص انگشتر نقره برای آقایان

خواص انگشتر نقره برای آقایان

ویژگی‌های نقره استرلینگ باعث شده که آن‌ها کاربرد زیادی در ساخت جواهرات مردانه و زنانه داشته باشند. از مهم‌ترین خواص این فلز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید  دستبند چرم و طلا

کمک به سوخت ساز بدن آقایان

فلزات نقره برای بهبود سوخت و ساز بدن فرد می‌توانند بسیار مفید باشند. بسیاری از افراد در طی روز احساس بی حالی و کسلی دارند. این افراد با استفاده از زیورآلات نقره متوجه تفاوت در روند عادی خود خواهند شد. جواهرات نقره سوخت و ساز بدن فرد را متعادل کرده و افزایش انرژی را در پی دارد. این ویژگی یکی از خواص انگشتر نقره برای آقایان است. البته لازم است این نکته را بدانید که این ویژگی هنوز به اثبات قطعی نرسیده است. با این حال، تئوری‌های زیادی در رابطه با تأثیرگذاری نقره روی افزایش توانایی درمانی داروهای مختلف وجود دارد.

خاصیت ضد میکروبی

خاصیت آنتی باکتریال در فلز نقره به شکل چشمگیری وجود دارد. این ویژگی به اثبات اساتید و دکترهای مختلفی در سراسر جهان نیز رسیده است. دکتر هاری مارکراف از اساتید دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه سنت دوبس، یکی از اساتیدی می‌باشد که این ویژگی را در نقره اثبات کرده است. یکی از نکات جالب در رابطه با این ویژگی این است نقره عوارض آنتی باکتریال را در پی ندارد. این خاصیت نقره یکی از مهم‌ترین خواص انگشتر نقره برای آقایان می‌باشد.
خواص انگشتر نقره برای آقایان
تعداد زیادی از کشورها از نقره به واسطه‌ی خواص آنتی باکتریالی که دارد جهت ضدعفونی کردن محیط داخلی هواپیما استفاده می‌کنند. علاوه بر این، از ذرات نانو موجود در نقره برای ماده ضدعفونی کننده‌ی آب به کار گرفته می‌شود. آقایان نیز با استفاده از زیورآلات نقره مانند انگشتر و دستبند می‌توانند از خاصیت آنتی باکتریال آن‌ها استفاده کنند.

بهبود عملکرد گردش خون

به طور کلی آقایان در طور روز بیشتر مستعد افزایش گردش خون و بیماری‌های قلبی- عروقی هستند. استفاده از زیورآلات نقره می‌تواند برای این افراد بسیار کمک کننده باشد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خواص انگشتر نقره برای آقایان بهبود عملکرد گردش خون است. نقره با کاهش میزان گردش خون در بدن فرد موجب بهبود فشار خون می‌شود. کاهش فشار خون در این فلز به واسطه میدان مغناطیسی مناسب آن است. میدان مغناطیسی نقره موجب گردش مناسب خون و بهبود کارکرد سایر ارگان‌های بدن می‌شود. برای گرفتن نتیجه بهتر پیشنهاد می‌شود انگشتر را در انگشت چهارم دست چپ یا راست استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  جواهرات عجیب غریب سلبریتی ها؛ آشنایی با جواهرات خاص افراد معروف

کاهش و آرام شدن درد

از سالیان دور از فلز نقره برای کاهش درد استفاده شده است. افراد معتقدند استفاده مداوم از زیورآلات نقره موجب کاهش درد و تسکین فرد می‌شود. این ویژگی به واسطه نفوذ ذرات مختلف نقره در پوست فرد می‌باشد.

آرامش اعصاب؛ خواص انگشتر نقره برای آقایان

استفاده از زیورآلات نقره به آقایان تندخو و عصبی توصیه می‌شود. یکی دیگر از خواص این فلز برای آقایان، کاهش استرس و ایجاد آرامش است. جواهرات مردانه نقره انتخاب بسیار مناسبی برای آقایانی است که مقداری عصبی‌تر هستند.
خواص انگشتر نقره برای آقایان

دلایلی که آقایان را جذب زیورآلات نقره می‌کند

1- زیورآلات نقره به واسطه‌ی رنگ خنثی‌ای که دارند مورد توجه آقایان قرار گرفته اند. اکسسوری‌های نقره به سادگی با هر رنگ لباسی ست می‌شوند. علاوه بر این انگشترهای نقره به واسطه‌ی رنگ خاکستریشان قابلیت ست شدن با حلقه‌ی عروس را نیز دارند. در نتیجه، هیچ ناهماهنگی را بین عروس و داماد ایجاد نمی‌کند.
2- علاوه بر این، زیورآلات نقره در طرح‌ها و سبک‌های متنوعی ساخته می‌شوند. آقایان برای انتخاب اکسسوری مورد نظر خود گزینه‌های زیادی را پیش رو دارند.
3- زیورآلات نقره به دلیل قیمت مناسبی که دارند افراد زیادی را جذب کرده‌اند. البته در مواردی این زیورآلات نیز می‌توانند گران‌تر شوند. برای مثال زمانی که نقره به انواع سنگ‌های قیمتی مزین می‌شوند قیمت بیشتری خواهد داشت.
4- فلز نقره جدای از خواص انگشتر نقره برای آقایان، هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند. بر خلاف بسیاری از فلزات و زیورآلات که برای برخی از افراد حساسیت‌هایی را به دنبال دارند این فلز هیچ حساسیتی را با خود ندارد.

بیشتر بخوانید  گوشواره نقره ظریف؛ بهترین انتخاب برای خاص‌ترین استایل

جمع بندی

انگشترهای نقره از انواع زیورآلات هستند که بین آقایان محبوبیت زیادی دارند. در طول روز افراد زیادی را می‌بینیم که از انواع انگشترهای نقره استفاده می‌کنند. خواص انگشتر نقره برای مردان از دلایلی است که آقایان زیادی را جذب این فلز می‌کند. ما در گالری آرته لایف استایل نیز به سلیقه‌ی آقایان خوش ذوق نیز توجه کرده ایم. در نتیجه، انگشترهای نقره ای را با طراحی و سبک مختلف، مناسب سلیقه‌ی افراد مختلف ساخته‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *