نیم ست استایل زنانه

نیم ست استایل زنانه؛ چه نیم ستی را برای استایل خود انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد زیورآلات را نشان‌دهنده شخصیت می‌دانند و به همین دلیل نوع و طرح زیورآلاتی که انتخاب می‌کنیم، باید متناسب با استایل ما بوده و بادقت انتخاب شود. انتخاب نیم ست استایل زنانه اهمیت زیادی دارد.

نیم‌ست‌ها دسته‌ای از زیورآلات هستند که طراحی مشابهی دارند. نیم­ست‌ها شامل دو قطعه هستند که می‌توانند حاوی یک گردنبند و یک جفت گوشواره باشند یا می‌توانند حاوی دستبند و گردنبند باشند. اگر می‌خواهید کادویی خاص و به‌یادماندنی به کسی بدهید، پیشنهاد می‌کنیم یک نیم‌ست هدیه بدهید. برای آشنایی بیشتر با نیم‌ست‌های زنانه ما را در این مقاله دنبال کنید.

چگونه نیم ست استایل زنانه ی مناسب انتخاب کنیم؟

رنگ

یکی از موارد قابل‌توجه در ست‌کردن نیم‌ست با لباس شما، رنگ آنهاست. رنگ نیم‌ست شما باید متناسب با رنگ لباستان باشد تا جلوه زیباتری داشته باشد. برای مثال اگر رنگ لباس شما صدفی است، می‌توانید رنگ نیم‌ست خود را با رنگ‌های هم خانواده آن با لباستان، ست کنید. همین‌طور می‌توانید رنگ‌های مکمل یکدیگر را برای ست‌کردن آنها با هم انتخاب کنید.

مدل لباس

برای درست ست‌کردن نیم‌ست با لباس خود باید به جزئیات و طرح لباستان توجه داشته باشید. مثلاً اگر لباس شما اسپرت است، باید از نیم‌ست‌های اسپرت و متناسب با آن استفاده کنید و یا برعکس اگر لباس شما مجلسی است، باید از نیم‌ست‌های رسمی و شیک‌تر استفاده کنید. همچنین اگر رنگ نگین انگشتر یا گردنبند خود را با رنگ لباستان ست­کنید، بسیار جذاب خواهد شد.

نیم ست استایل زنانه

سایز نیم‌ست؛ نیم ست استایل زنانه

اگر سایز اکسسوری شما بزرگ است، بهتر است از تعداد کمتری استفاده کنید تا ظاهرتان بیش از حد شلوغ و شلخته به نظر نرسد. و اگر سایز اکسسوری شما کوچک و ظریف است، می‌توانید از تعداد بیشتری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  علائم حساسیت به طلا و راهکارهای رفع آن

انواع نیم ست استایل زنانه

نیم ست زنجیری

نیم‌ست‌های زنجیری از یک گردنبند با زنجیر نازک و ظریف و گوشواره‌های آویز دار زنجیری تشکیل شده‌اند. این مدل اغلب به‌صورت طرح‌های ظریف ساخته می‌شود و از پرفروش‌ترین نوع نیم‌ست‌ها است. تنوع این نوع نیم‌ست‌ها فراوان است و می‌شود با هر نوع لباسی آنها را ست کرد.

نیم‌ست مرواریدی

یکی از محبوب‌ترین مدل­ها، نیم‌ست مرواریدی است. نیم‌ست‌های مرواریدی به دلیل زیبایی و درخشان بودنشان به‌ویژه در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این مدل نیم‌ست از مروارید و آویز و یا پلاک طلا تشکیل شده است و در سال 2021 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های نیم‌ست بوده است. این مدل نیم‌ست به کسانی که به استایل مینیمال علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

نیم‌ست هندی

منشأ اصلی نیم ست استایل زنانه، در واقع به هندی‌ها بازمی‌گردد. هندوها معمولاً جواهراتشان را با وزن سنگین و پرزرق‌وبرق می‌سازند و از سنگ‌های قیمتی برای ساخت آنها استفاده می‌کنند.

نیم ست استایل زنانه

نیم‌ست اسم

نیم‌ست‌های اسم در کشور ایران به‌ویژه در سال‌های اخیر از پرکاربردترین جواهرات به شمار می‌روند. این نوع نیم‌ست‌ها به دلیل اینکه تداعی‌کننده اسم افراد هستند، برای هدیه دادن بسیار گزینه مناسبی هستند.

نیم‌ست ماه تولد

یکی دیگر از انواع نیم ست استایل زنانه، نیم‌ست ماه تولد است که به‌صورت پلاک و یا آویز به‌صورت نمادهای ماه تولد مانند فروردین، اردیبهشت و … طراحی می‌شود. این مدل می‌تواند از ترکیب گردنبند و دستبند باشد و یا می‌تواند از یک جفت گوشواره تشکیل شود. این نیم‌ست‌ها گزینه خوبی برای کادوی تولد هستند.

جمع‌بندی

همان‌طور که گفتیم در بین زیورآلات، نیم ست استایل زنانه جایگاه بسیار ویژه‌ای در بین خانم‌ها دارند و تنوع در مدل‌های آنها فراوان است و گاهی همین گوناگونی تنوع، انتخاب را برای خانم‌های سخت‌پسند، مشکل می‌کند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به خرید نیم ست نقره هستید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات گالری آرته لایف استایل دیدن کنید. از این­که تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *