انتخاب زیورآلات زنانه

انتخاب زیورآلات زنانه؛ اصولی که قبل از خرید زیورآلات باید بدانید!

در دنیای امروز زیورآلات زنانه طرفداران بسیاری در میان خانم ها پیدا کرده است. انتخاب زیورآلات زنانه برای خانم‌ها یکی از نکات مهم شیک پوشی محسوب می‌شود. طی سال‌های اخیر، زیورآلات ساده‌تر و شیک‌تر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. بعضی از زیورآلات مانند گردنبند، دستنبند، انگشتر و گوشواره، همیشه ترند و جذاب هستند. ست کردن زیورآلات با یکدیگر امری مهم و تأثیرگذار در استایل شما است. این اصل نه تنها برای مهمانی، بلکه برای تیپ روزمره و یا استایل کاری شما نیز اهمیت دارد.

انتخاب زیورآلات زنانه مناسب با رنگ پوست

یکی از نکته‌های مهم استفاده انتخاب انواع زیورآلات زنانه، ابتدا در نظر گرفتن رنگ پوست و سپس انتخاب بهترین مدل آن‌ها است. اگر هنگام استفاده از زیورآلات به این نکته توجه کنید ظاهر زیبایی را خلق خواهید کرد.

  1. پوست سفید: اگر شما پوست سفید و روشنی دارید، بهتر است به جای طلای زرد از طلای سفید استفاده کنید. درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه پوست شما را بیشتر نشان می‌دهد.
  2. پوست گندمگون: پوست گندمگون رنگی بین سفید و برنزه است. ما طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز را به افرادی که این رنگ پوست را دارند پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ طلا همخوانی بیشتری با این رنگ پوست دارد.
  3. پوست برنزه: افرادی که پوست برنزهای دارند می‌توانند انواع زیورآلات رنگی را به راحتی انتخاب کنند. آن ها برای انتخاب زیورآلات زنانه می‌توانند از ترکیب سفید و زرد نیز استفاده کنند.

انتخاب زیورآلات زنانه

نکات موثر در انتخاب بهترین زیورآلات زنانه

اکسسوری‌ها از تأثیرگذارترین و متنوع‌ترین آیتم‌های استایل به شمار می‌روند. بهتر است قبل از انتخاب بدانید چه مدل اکسسوری مناسب شما است. در نتیجه، بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  تاریخچه استفاده از پیرسینگ، از گذشته تا به امروز

اصول انتخاب انگشتر نقره زنانه

هنگام انتخاب زیورآلات زنانه مثل انگشتر بهتر است اصولی را رعایت کنید. افرادی که انگشت‌های کوتاهی دارند، نباید از انگشترهای بزرگ استفاده کنند. افرادی که دست‌های پهن و توپری دارند نیز نباید سراغ انگشترهایی بزرگ بروند. این مدل انگشترها باعث می‌شوند انگشت‌هایتان کوتاه تر از آن چیزی که هستند به نظر برسند. بهتر است افرادی که انگشت‌های کشیده دارند تا حد امکان سراغ استفاده از انگشترهای باریک نروند. انگشترهای متوسط و پهن برای انگشت‌های آن ها جلوه بیشتری دارد. هنگام انتخاب انگشتر نقره حتما تناسب رنگی آن را با استایل خود در نظر بگیرید.

انتخاب زیورآلات زنانه

اصول انتخاب گردنبند نقره؛ انتخاب زیورآلات زنانه

اگر گردن کوتاه و پهنی دارید بهتر است سراغ گردنبندهای نازک با قد متوسط بروید. بهتر است از گردنبندهای چوکر یا collar استفاده نکنید. استفاده از این مدل گردنبند نقره زنانه گردنتان را کوتاه‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. اگر گردن بلندی دارید گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب پیش رو دارید.

در انتخاب انواع زیورآلات زنانه در مورد گردن‌های متوسط یا کشیده محدودیتی برای سایز یا قطر گردنبند وجود ندارد. برای مثال؛ اگر گردنبند کمی ضخیم باشد نیز جذاب خواهد بود. توجه کنید اندازه پلاک یا آویز گردنبند هم باید به تناسب با سایز گردن انتخاب شود. به عبارت دیگر، پلاک‌ها و آویزهای ظریف مناسب گردن‌های کوتاه‌تر هستند.

تاثیر فرم یقه لباس در انتخاب زیورآلات زنانه

فرم یقه لباس در کنار اندازه گردن، عاملی بسیار تعیین‌کننده برای انتخاب گردنبند است. اگر یقه به شکل خط صاف بالای ترقوه قرار می‌گیرد، بهتر است گردنبند نیندازید یا گردنبندی بیندازید که متوسط باشد. با یقه باز، استفاده از گردنبند بلند مجاز استو هر چه یقه بسته تر شود، زنجیر گردنبند هم کوتاه تر خواهد شد. مگر اینکه یقه اسکی پوشیده باشید. در این صورت بهتر است گردنبندی بیندازید که بلند باشد. اگر دور یقه لباسی تزئینات و زرق و برق دارد، بهتر است در کنار آن از گردنبند استفاده نکنید؛ مگر اینکه یقه خیلی باز باشد و گردنبند کوتاه و فاصله بین این دو زیاد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با زیورآلات برند دیوید یورمن

کدام دستبند و النگو را انتخاب کنم؟

در انتخاب زیورآلات زنانه قانون استفاده از دستبند و النگو نیز به اندازه‌ی قوانین مربوط به انگشتر اهمیت دارد. کسانی که مچ دستشان ظریف است، اما دست‌های کشیده‌ای دارند می‌توانند از انواع سایزهای دستبند یا النگو استفاده کنند. اکسسوری‌های بزرگ و پهن نیز برای آن ها مناسب خواهد بود. اگر مچ دست بزرگی دارید بهتر است از دستبندهای نازک استفاده نکنید و درستبندهای متوسط را ترجیح دهید.

انتخاب زیورآلات زنانه

قانون استفاده از گوشواره

وقتی قصد انتخاب گوشواره دارید، بهتر است به فرم لاله گوش و اندازه گردن خود توجه کنید. گوشواره‌های بزرگ و چسبان مناسب کسانی که لاله گوش کوچکی دارند یا اینکه لاله گوششان فرم نیستند. گوشواره‌های بزرگ برای این افراد انتخاب مناسب تری هستند.

سخن آخر

همانطور که گفتیم برای انتخاب زیورآلات زنانه مناسب باید به موارد زیادی دقت کنید. اگر تمامی این نکات را رعایت کنید قطعا ظاهری زیبا خلق خواهید کرد. در گالری آرته لایف استایل انواع زیورآلات زیبا موجود هستند. به گالری آرته لایف استایل سر بزنید و از کالکشن‌های جدید ما دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *