انگشتر نقره مردانه

انگشتر نقره مردانه؛ با انگشتر استایلی جذاب داشته باشید

زیورآلات و اکسسوری نقره مردانه با داشتن طرح‌های ساده و باوقار، در عین داشتن ظاهری زیبا استایل را جذاب‌تر می‌کنند. با همراهی ساعت و دستبند خود با یک انگشتر نقره، را در جذابیت خود را دو چندان کنید. امروزه بسیاری از آقایان به دنبال خرید بهترین انگشتر مردانه هستند. به این صورت، آن را در مراسم ها و مهمانی با استایل خود ست می‌کنند. امروزه آقایان بسیاری هستند که برای خرید انگشتر نقره مردانه حساسیت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. تا در نتیجه بتوانند جذاب ترین آن‌ها را انتخاب کنند. برای آشنایی بیشتر با انگشتر نقره در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

نگین و سنگ انگشتر نقره آقایان

انگشترهای ساده و بدون نگین را ترجیح می‌دهید یا انگشتری با نگینی درشت و چشم‌گیر؟ شما می‌توانید مدل‌های مختلف را برای استایل خود انتخاب و آن را با لباس‌های خود ست کنید. فرقی ندارد آن را برای استایل اسپرت و امروزی می‌خواهید یا رسمی و سنتی. انگشترهای ساده و مینیمال، همیشه به سادگی با هر سلیقه و ظاهری همخوانی دارند.
نگین انگشتر نقره مردانه معمولا از جنس سنگ‌های طبیعی مانند عقیق، فیروزه، یاقوت یا نگین‌های مصنوعی است. این نگین‌ها از هر نوعی که باشند روی انگشتر نقره مردانه قرار می‌گیرند و مقاومت زیادی دارند. اما همیشه سنگ‌های طبیعی طرفداران بیشتری میان مخاطبان خود دارند.

 انگشتر نقره مردانه

این انگشترها با نگین طبیعی و اصل غیر از زیبایی منحصربه‌فرد، دارای خواص درمانی هم هستند و باعث ایجاد آرامش و کاهش اضطراب می‌شوند. بعضی از طراحان و هنرمندان، انگشتر را با طرح‌های اسلیمی یا خوشنویسی تزیین می‌کنند.
رنگ نقره‌ای انگشترهای نقره مردانه به سادگی با نگین‌هایی با رنگ‌های مختلف هماهنگی پیدا می‌کنند. نگین‌ سبز، قرمز، فیروزه‌ای، کهربایی، قهوه‌ای، مشکی و بنفش روی حلقه‌های نقره‌ای اکسسوری‌ها را جذاب می‌کنند. این مدل از اکسسوری باعث افزایش جذابیت آقایان می‌شود. از انگشتر نقره مردانه می‌توانید به عنوان یک هدیه عالی برای آقایان استفاده کنید. در ادامه تعدادی از مدل‌های انگشتر نقره آقایان را که در گالری موجود است معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  حکاکی و لیزر روی نقره و سنگ چیست؟

فواید پوشیدن انگشتر نقره مردانه چیست؟

  1. پوشیدن انگشتر در دست چپ یا راست باعث حذف انرژی اضافی در گردش خون و کاهش فشار خون می‌شود.
  2. پوشیدن انگشتر نقره روی انگشت اشاره‌ باعث عادی‌شدن عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.
  3. برای تقویت قلب، توصیه می‌گردد که به طور مداوم یک حلقه‌ نقره را در انگشت کوچک دست چپ بپوشید.
  4. اگر فردی دارای مشکل در سیستم غدد درون‌ریز باشد، زیورآلات نقره، رنگ تیره به خود می‌گیرند.
  5. ممکن است انگشتر نقره مردانه روشن‌تر از قبل می‌شود. این امر حاکی از یک اختلال کلیوی است. عرق باعث انتشار موادی حاوی نیتروژن می‌شود که به جواهرات نقره واکنش نشان می‌دهد و باعث درخشش آنها می‌شود.

 انگشتر نقره مردانه

انگشتر نقره مردانه

انگشترهای نقره‌ی مردانه در انواع مدل‌ها، با وزن‌های متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه‌ی خود، یکی از آن‌ها را خریداری کنید. شما می‌توانید از گالری آرته لایف استایل در مورد قیمت انگشتر مورد نظر خود، اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین فراموش نکنید که شما می توانید ارزان ترین و شیک‌ترین مدل‌های انگشتر نقره مردانه نیز را نیز از گالری تهیه کنید. قیمت اکسسوری و زیورآلات عرضه شده در وب سایت ما از سایر فروشگاه های دیگر بسیار مناسب تر و ارزان تر می‌باشند. تمامی محصولات گالری آرته لایف استایل کار دست هنرمندان خوش ذوق و با استعداد این مجموعه است.

سخن آخر

اگر به دنبال خرید بهترین کادو تولد یا سالگرد ازدواج برای همسر خود هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید و از سایت آرته لایف استایل اقدام به خرید زیورآلات زیبای آن کنید. انواع انگشتر نقره مردانه در کالکشن جدید گالری آرته لایف استایل موجود هستند. از سایت آرته دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید. آرته، انتخاب خوش سلیقه هاست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *