جواهرات عجیب غریب سلبریتی ها

جواهرات عجیب غریب سلبریتی ها؛ آشنایی با جواهرات خاص افراد معروف

استفاده از زیورآلات و جواهرات از گذشته‌های بسیار دور مورد توجه مردم بوده و تاریخچه ای بسیار کهن دارد. به همین دلیل از سالیان دور تولید و عرضه زیورآلات بسیار مورد توجه قرار داشته و از رونق بالایی نیز برخوردار بوده است. در ادامه به معرفی برخی جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها در گالری آرته لایف استایل خواهیم پرداخت.
بسیاری از سلبریتی‌ها علاقه فراوانی به خرید و جمع آوری جواهرات منحصر به فرد و خاص دارند. همین موضوع بازار جالبی ایجاد نموده که در آن طراحی‌های بسیار خاص و البته گران قیمت رونق دارد. در واقع سلبریتی‌ها از مشتریان پر و پا قرص جواهرات گران قیمت و سنگین وزن هستند که به تعداد بسیار محدود تولید شده و طرح‌های بسیار منحصر به فردی نیز دارند.
جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها

جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها؛ گردنبند بلا حدید به شکل ریه انسان

بلا حدید با حضور در فرش قرمز جشنواره کن با گردنبندی که مشابه آن تا کنون دیده نشده بود، همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد. او در این مراسم یک گردنبند سنگین برنجی با الهام از شکل ریه انسان به گردن داشت که طراحی دنیل روزبری برای کلکسیون پاییزی برند شیاپارلی بود. شیاپارلی نام این گردنبند را خطای دید ریه‌های طلایی گذاشته است.
جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها

گردنبند خاص بازیگر ایرانی؛ گلشیفته فراهانی

یکی از جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها متعلق به گلشیفته فراهانی است. گلشیته در جشنواره کن 2019 که بخاطر حضورش در فیلم «مرده نمی‌میرد» به کارگردانی جیم جارموش دعوت شده بود، گردنبندی از برند کارتیر بر گردن داشت. این گردنبند از دو قطعه سنگ ساخته شده بود؛ یک سنگ اوپال آبی و یک سنگ زمرد. قیمت این گردنبند چیزی در حدود 100 هزار دلار تخمین زده شد.
جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها

بیشتر بخوانید  از خواص درمانی رنگ در سنگ قیمتی بهره مند شوید!

گردنبند بلا حدید به شکل مار

یکی دیگر از جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها متعلق به بلا حدید است. بلا در شب دوم جشنواره کن 2017 از گردنبند برند بولگاری که به شکل مار بود، استفاده کرد. قسمت سری گردنبند Serpenti این کمپانی حدوداً 270 هزار دلار تخمین زده شده است. این گردنبند که از طلای 18 عیار ساخته شده به طور کامل از الماس پوشیده شده بود.

جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها؛ گردنبند متفاوت شارلیز ترون

شارلیز ترون در مراسم گلدن گلوب 2020 جواهرات فوق العاده متفاوت و زیبایی بر گردن داشت. تفاوت جواهرات او در این بود که از سنگ‌های زمرد و یاقوت آبی در کنار الماس برای ساخت آن استفاده شده بود. جواهرات شارلیز ترون در این مراسم از برند Tiffany & co تهیه شده بود.

جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها؛ گردنبند زیبا و گران قیمت تیلور هیل

تیلور هیل که مدلینگ مشهوری است در جشنواره کن 2021 یک گردنبند جواهر به دور گردنش بسته بود که طراحی مسیکا بوده و با قطعات الماس و فیروزه تزیین شده بود.

گردنبند مونیکا بلوچی به شکل تمساح

یکی دیکر از جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها متعلق به مونیکا بلوچی است. مونیکا در جشنواره کن 2019 گردنبندی تمساح شکل که به رنگ زمردی و از برند کارتیر بود به گردن آویخته بود. الماس‌های سبز و سفید این گردنبند بسیار خاص و با ارزش بودند. در طراحی این گردنبند، بدنه تمساح از الماس‌های سفید پوشیده شده بود و در پشت تمساح چند ردیف نگین سبز کار شده بود.

جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها؛ متفاوت‌ترین گردنبند جوزیفن اسکرایور

جوزیفن اسکرایور مدل جوان دانمارکی که برای کمپانی ویکتوریا سیکرت کار مدلینگ انجام می‌دهد، برای جشنواره کن گردنبندی که از پشت او آویزان شده بود را انتخاب کرده بود. پیراهن سفید رنگ یقه کیپ او هارمونی خوبی با گردنبند سبز رنگ و متفاوت او ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید  راهنمایی انتخاب گردنبند نقره مناسب با لباس

سخن آخر

همیشه در دنیای دیجیتال و مجله‌های مد، اخبار و حاشیه‌های حاکی از مراسم‌های مهمی مثل گلدن گلوب، فرش قرمز، اهدا جایزه اسکار، جشنواره کن و … که هر سال برگزار می‌شوند به گوشمان می‌رسد. این در حالی است که در این مراسم‌ها همیشه جواهر، اکسسوری، لباس، استایل و فشن بازیگران و هنرمندان مورد بحث و توجه قرار می‌گیرد. در این مقاله تعدادی از جواهرات عجیب غریب سلبریتی‌ها که در جشنواره‌های مختلف استفاده کرده بودند را بررسی و معرفی کردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *