زیورآلات شیک و به روز

زیورآلات شیک و به روز؛ بهترین‌ها را انتخاب کنید و بدرخشید

همانطور که همیشه می‌گوییم زیورآلات جزو جدانشدنی استایل‌های خاص و مدرن هستند. اگر دوست دارید که استایلی جذاب داشته بشید، پیشنهاد می‌کنم حتما از زیورآلات در استایل خود استفاده کنید. ساده‌ترین زیورآلات نیز تأثیر بسیاری روی استایل شما خواهند داشت. در ادامه شما را با تعدادی از آیتم‌ها و زیورآلات شیک و به روز آشنا خواهیم کرد. زیورآلاتی همچون گردنبند، گوشواره و دستبند، مدل‌های بسیار متنوعی دارند. در ادامه علاوه بر آشنایی با آن ها، تعدادی از مدل‌های جذاب گالری آرته لایف استایل را نیز معرفی خواهیم کرد.

انواع مدل‌های گردنبند نقره

گردنبندها یکی از محبوب‌ترین زیورآلات هستند. علاوه بر این، از آنجایی که به صورت نزدیک هستند، تأثیر بیشتری نیز نسبت به دیگر زیورآلات دارند. این آیتم در طرح‌ها و شکل‌های بسیار متنوعی طراحی می‌شوند. به طور کلی، با توجه به متریالی که در زیورآلات استفاده می‌شود، ارزش و کاربرد متفاوتی دارند. شما با توجه به بودجه، سلیقه و نوع لباس خود می‌توانید انواع آن ها را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین گردنبند پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با کاربرد انواع گردنبند آشنا شوید.

زیورآلات شیک و به روز

گردنبند آویز؛ زیورآلات شیک و به روز

گردنبندهای آویز یکی از پرکاربردترین زیورآلاتی هستند که استایل شما را شیک‌تر می کند. برخی از سبک‌های این گردنبند عبارتند از: گردنبند درختی، ماه و ستاره و سنگ ها مانند لابرادوریت و لاجورد. این گردنبندها تقریبا برای تمام یقه‌ها مناسب هستند.

چوکر

گردنبندهای چوکر (یقه‌ای) برای لباس‌های یقه قایقی و یقه لاک پشتی انتخابی عالی هستند. این گردنبندها که به زیبایی در اطراف ناحیه یقه شما می‌نشینند، می‌توانند به لباس شب شما زیبایی ببخشند.

اوپرا (opera)

گردنبندهای اپرا از 30 تا 36 اینچ متغیر هستند و می‌توان آن‌ها را به صورت حلقه‌ای هم دور گردن قرار داد. این گردنبند از مروارید یا مهره ساخته شده‌اند و با یقه اسکی، یقه‌های بلند و یقه‌های اسکوپی به خوبی ست می‌شوند.

ماتینی؛ زیورآلات شیک و به روز

گردنبندهای ماتینی برای یقه‌های شیب مناسب هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با لباس‌های رسمی ست کرد. این گردنبندها بین ۲۲ تا ۲۴ اینچ طول دارند و و دقیقاً در قسمت نیم تنه قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید  آشنایی زیورآلات در دوره هخامنشیان

زیورآلات شیک و به روز

پرنسس (PRINCESS)

گردنبند پرنسس سبکی از گردنبندهای سلطنتی است. این گردنبندها دارای سنگ‌های درخشان در اشکال و اندازه‌های متفاوت هستند که یک قطعه مرکزی منتهی می‌شوند. بهتر است این گردنبد را با یک لباس مجلسی بدون بند یا یقه‌های بلند ست کنید.

نخ (ترد) (THREAD)

گردنبندهای نخی از تعدادی نخ رنگارنگ که به هم گره خورده‌اند تشکیل شده و الگوی گردنبند را تشکیل می‌دهند. این گردنبندها یکی از انواع زیورآلات شیک و به روز هستند با تی شرت‌هایی که یقه گرد یا قایقی دارند به خوبی ست.

انواع مدل‌های گوشواره نقره

گوشواره‌ها یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‌ها در بین زنان است. استفاده از گوشواره به زمان مصر باستان باز می‌گردد. در ادامه با تعدادی از این گوشواره‌ها آشنا خواهیم شد.

گوشواره‌ ناهماهنگ

یک گوشواره زیبا که همیشه مورد علاقه‌تان بوده را تصور کنید. به احتمال زیاد یک جفت گوشواره ست و شبیه به هم را تصور کردید. یکی از جذاب ترین مدل‌های گوشواره‌، گوشواره‌های ناهماهنگ یا نامتناسب است.  گوشواره‌های ناهماهنگ ظاهری جذاب و امروزی به استایل شما می‌دهند. گوشواره‌های ناهماهنگ از دسته زیورآلات شیک و به روز هستند که طی سال‌های اخیر مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

زیورآلات شیک و به روز

گوشواره‌ مروارید

مروارید یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌هایی است که برای آراستن زیورآلات از آن استفاده می‌شود. با این حال استفاده از مروارید همچنان ادامه دارد و جواهراتی که با مروارید ساخته شده‌اند جزو پرطرفدارترین گوشواره‌ها هستند. گوشواره مروارید یک اکسسوری کلاسیک و ساده است. این گوشواره‌ها با انواع استایل‌ها از لباس‌های شب گرفته تا استایل‌های اسپورت هماهنگ می‌شود. استفاده از مروارید در استایل افراد نشانه‌ی اخلاق خوب و رفتاری دوستانه است.

گوشواره‌ حلقه‌ای

گوشواره‌های حلقه ای با طرح‌های دایره‌ای و نیم دایره ارائه شدند و جزو زیورآلاتی هستند که با هر استایلی هماهنگ می‌شوند. گوشواره‌های حلقه‌ای با اینکه یکی از قدیمی‌ترین انواع گوشواره هستند جزو زیوآلات شیک و به روز محسوب می‌شوند. این گوشواره برای افرادی که صورت‌های کشیده دارند مناسب‌تر هستند.

بیشتر بخوانید  تاریخچه استفاده از پیرسینگ، از گذشته تا به امروز

گوشواره لوستری؛ زیورآلات شیک و به روز

گوشواره‌های لوستری از ترکیب مهره‌ها یا جواهرات متصل به فلز ساخته می‌شود. این گوشواره‌ها به شکل آبشار آویزان می‌شوند. این گوشواره‌ها در سبک‌های مختلفی ارائه شده‌اند؛ ممکن است بسیار کوتاه یا بسیار بلند (تا شانه) باشند. گوشواره‌های لوستری به گونه‌ای بسیار سبک طراحی می‌شوند تا کشیدگی یا پارگی در سوراخ گوش ایجاد نکنند. گوشواره‌های لوستری به لباس‌های شما ظاهری آراسته می‌دهد و می‌توانید در استایلتان از این گوشواره استفاده کنید.

زیورآلات شیک و به روز

انواع مدل دستبندهای نقره

دستبند نقره زنانه و دستبند نقره مردانه از قدیمی‌ترین و در عین حال شیک‌ترین اکسسوری‌های جهان هستند. در ادامه با چند نوع از این دستبندها آشنا خواهید شد.

دستبند النگو؛ زیورآلات شیک و به روز

النگو معمولا یک دستبند سفت و محکم بدون گیره است. النگو در کشورهای آسیایی مانند هند، سریلانکا و ایران بسیار محبوب است. النگوها معمولا با انواع لباس‌ها ست می‌شوند.

دستبند زنجیری (Chain Bracelet)

دستبندهای زنجیره‌ای از حلقه‌های فلزی طلا، نقره و غیره ساخته می‌شوند و مانند یک زنجیره به یکدیگر متصل شده‌اند. دستبندهای زنجیری نیز از دسته زیورآلاتی هستند بسیار مورد پسند قرار گرفته‌اندو شما می‌توانید از آن ها در کنار ساعت خود استفاده کنید.

دستبند تنیس (Tennis Bracelet)

یکی از کلاسیک‌ترین طرح‌های دستبند، دستبندهای هستند. این دستبندها برای همه‌ی موقعیت‌ها مناسب‌اند و به خوبی با هر لباسی ست می‌شوند.

دستبند سرآستین؛ زیورآلات شیک و به روز

سرآستین‌ها نوعی النگو غیر قابل انعطاف اما یک طرف آن‌ها باز است و به همین دلیل پوشیدن آن‌ها آسان است. این دستبندها، در اندازه‌ و سبک‌های مختلفی طراحی شده‌اند. سرآستین‌ها معمولا از فلز مانند طلا یا نقره ساخته می‌شوند، اما انواع چرمی آن نیز وجود دارد.

زیورآلات شیک و به روز

انواع مدل‌های انگشتر

انگشترها یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‌های در بین زنان و مردان هستند. برای انتخاب انگشتر نقره مناسب با دست خود بهتر است اصولی را رعایت کنید. با رعایت این اصول، بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد. در اینجا شما را با تعدادی از مدل‌های مختلف انگشترها آشنا کردیم.

انگشتر با طرح بند ساعت؛ زیورآلات شیک و به روز

انگشترها با طرح بند ساعت یکی از جدیدترین انگشترهای موجود در بازار هستند. این انگشترها ظاهری رسمی و شیک به استایل شما می‌دهند و می‌توانید در هر موقعیتی از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  دلایل محبوبیت الماس؛ 5 دلیلی که موجب محبوبیت الماس در دنیا شده است

انگشتر سنگ تولد

انگشتر سنگ تولد از یک حلقه و سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی ماه تولد شخص ساخته شده است. این انگشترها یکی از انواع زیورآلات هستند که همیشه در بین افراد محبوبیت زیادی دارند. انگشتر سنگ تولد معمولا دارای ارزش معنوی بسیاری هستند.

انگشتر کلاداگ (CLADDAGH RING)

طرح این حلقه دارای دو دست است که یک قلب تاج‌دار را در دست گرفته است. دست ها نشان دهنده دوستی، قلب نشان دهنده عشق و تاج نشان دهنده وفاداری است. این انگشتر یکی از زیورآلات شیک و به روز در جهان است.

زیورآلات شیک و به روز

اگر این انگشتر را در دست راست و قلب رو به شما باشد، به این معنی است که عشق خود را پیدا کرده اید و در یک رابطه هستید استفاده از حلقه کلاداگ در دست چپ به این معنی است که متوجه شده‌اید که عشقتان متاهل است. بسیاری از زنان ایرلندی حلقه کلاداگ را به عنوان حلقه نامزدی، حلقه ازدواج یا نمادی از میراث ایرلندی خود می پوشند.

انگشتر سولیتر (SOLITAIRE RING)

این انگشتر به صورتی طراحی شده که یک قطعه جواهر (معمولا الماس) روی آن قرار می‌گیرد. این حلقه یکی از انواع زیورآلات شیک و به روز است و در موقعیت‌های مناسب می‌توان از آن استفاده کرد.

سخن آخر

همانطور که گفتیم زیورآلات تکمیل کننده‌ی استایل و ظاهر هستند. ساده‌ترین لباس‌ها با زیورآلات درخشش بیشتری پیدا می‌کنند. زیورآلات در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارند. هر فصل برندهای مختلف در کالشن‌های خود طرح‌های بسیار متنوع و جذابی را ارائه می‌کنند. در ماه‌های اخیر برای طراحی زیورآلات، فلزهای فشرده شده مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم از زیورآلات شیک و به روز در استایل خود استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *