مدل گوشواره زنانه

مدل گوشواره نقره زنانه

علاقه به استفاده از انواع زیورآلات در بین افراد و به ویژه خانم‌ها از دیرباز وجود داشته است. در بین جواهرات زنانه، گوشواره‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. اما نکته‌ی جالب این است که چگونگی استفاده از گوشواره خیلی مورد توجه نبوده و بسیاری از افراد از انواع این اکسسوری و استفاده‌ی آن آشنایی کافی ندارند. در این مقاله در آرته تلاش کردیم تا حدودی شما را جهت انتخاب مدل گوشواره نقره زنانه راهنمایی کنیم.

انواع مدل گوشواره نقره

طراحی گوشواره نقره زنانه بسیار متنوع و جذاب می‌باشد. در طراحی این اکسسوری محبوب از انواع سنگ‌های قیمتی، سکه‌ها، نوشته‌ها، آب طلا و … استفاده می‌شود. در اینجا با تعدادی از انواع ان ها آشنا خواهیم شد.

گوشواره نقره مزین به سنگ قیمتی

سنگ‌های قیمتی در دنیای مد و فشن، به خصوص اکسسوری‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. بسیاری از طراحان در طراحی اکسسوری‌ها از سنگ‌ها استفاده می‌کنند. یکی از انواع بکارگیری از سنگ‌‌های قیمتی در مدل‌ گوشواره‌ نقره زنانه می‌باشد. برخی از این سنگ‌ها عبارتند از مروارید، سنگ فیروزه و… می‌باشد. همانطور که می‌دانید سنگ‌های قیمتی علاوه بر ظاهر بی‌نظیر، خواص بسیاری نیز دارند. برای آشنایی با خواص این محصولات مقاله‌ی هرآنچه از خواص سنگ های طبیعی باید بدانید را مطالعه کنید.

مدل گوشواره نقره زنانه

استفاده از سنگ قیمتی مروارید

مروارید بین از انواع‌ سنگ‌های قیمتی است که از آن حتی در طراحی لباس‌ها نیز استفاده می‌شود. مدل گوشواره نقره زنانه مزین به سنگ مروارید از محبوب‌ترین انواع گوشواره‌ها بین افراد است. برای آشنایی با انواع مروارید‌ها به مقاله‌ی انواع مرواریدها و تفاوت‌هایشان مراجعه کنید.

استفاده از سنگ فیروزه

سنگ فیروزه از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده است. از این سنگ در معماری ساختمان‌های قدیمی‌، ظروف و اکسسوری‌ها استفاده شده است. این گوهر جذاب علاوه بر زیبایی سرشار از فواید گوناگون نیز می‌باشد. شما برای آشنایی بشتر با این گوهر با ارزش می‌توانید مقاله‌ی کوتاه با انواع فیروزه آشنا شوید را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید  استایل شیک

گوشواره نقره مزین به آب طلا

مدل گوشواره‌ نقره زنانه، گاهی به منظور زیبایی و درخشندگی بیشتر مزین به آب طلا می‌شود. این سبک از زیورآلات بین کسانی که به طلا علاقه دارند بسیار رایج است. روکش آب طلا ترکیبی از طلا و فلزی دیگر است که به صورت یک لایه با ضخامتی مشخص بر روی زیورآلات کشیده می‌شود.

مدل گوشواره نقره زنانه

دو نکته‌ی مهم در رابطه با زیورآلات با روکش آب طلا

  1. لاک مانند محافظ برای لایه‌ی پایینی خود عمل می‌کند. در صورتی که بر روی روکش آب طلا لاک بی‌ رنگ یا همان برق ناخن بکشید، رنگ و درخشش زیورآلات شما ثابت خواهد ماند. حتی می‌توان گفت در صورتی که از لاک استفاده کنید درخشش گوشواره نقره زنانه آب طلا کاری شده‌ی شما بیشتر خواهد بود.
  2. گاهی فروشنده به شما می‌گوید رنگ و درخشش اکسسوری رو کش آب طلا ثابت می‌باشد. این در حالی است که رنگ روکش آب طلا ثبات همیشگی ندارد و پس از مدتی تغییر رنگ می‌دهد. این تغییر رنگ بسته به کیفیت محصول دیرتر یا زودتر اتفاق می‌افتد.

طراحان گالری از سنگ‌های قیمتی متنوعی مانند مروارید، فیروزه نیشابور و سنگ زیرکینیوم در طراحی زیورآلات استفاده می‌کنند. در اینجا تعدادی از گوشواره‌های زنانه گالری را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع مدل گوشواره نقره زنانه

گوشوراه‌ها انواعی از اکسسوری‌های می‌باشند که تنوع بسیار زیادی دارند. تعدادی از آن‌ها را اینجا مرور خواهیم کرد اما برای آشنایی بیشتر به مقاله‌ی اصطلاحات انواع زیورآلات (گوشواره) مراجعه کنید.

گوشواره clip-on یا کلیپسی

این گوشواره از اختراعات قرن بیستم است. از خوبی‌های گوشواری کلیپسی این است که نیاز به سوراخ کردن گوش ندارد. بسیاری از افراد به این گوشواره نقره زنانه علاقه زیادی دارند.

بیشتر بخوانید  تشخیص نقره از بدل

گوشواره بخیه‌ای یا نخی

گوشواره بخیه‌ای از مدل گوشواره نقره زنانه است که در سال 2000 محبوبیت زیادی پیدا کرد. این گوشواره دارای زنجیری است که از گوش می‌گذرد. سوزنی بودن پشتی این گوشواره باعث شده راحت‌تر از سوراخ گوش عبور کند.

مدل گوشواره نقره زنانه

گوشواره حلقه‌ای

گوشواره حلقه‌ای از محبوب‌ترین انواع مدل گوشواره نقره زنانه می‌باشد. گوشواره حلقه‌ای با جنس‌های مختلف در سایزهای متنوع تولید می‌شوند. طرح‌های گوشواره حلقه می‌تواند بسیار متنوع باشد. این گوشواره می‌تواند مزین به انواع سنگ‌ها، آویزها، سنگ‌ها و… باشد.

نکاتی برای انتخاب گوشواره نقره زنانه

برای انتخاب گوشواره نقره باید به نوع لباس، حالت صورت، رنگ و مدل مو، نوع آرایش، موقعیت و… توجه داشته باشید.

انتخاب گوشواره بر اساس مدل مو

مدل مو از پارامترهایی است که هنگام انتخاب مدل گوشواره نقره زنانه بسیار تأثیرگذار است. بر اساس کوتاهی و بلندی مو و شینیون موی خود به انتخاب گوشواره توجه کنید.

در صورتی که موهای بلند خود را باز می‌گذارید و یا شینیون باز می‌کنید بهتر است از گوشواره‌های کوچک استفاده نکنید. گوشواره‌های ریز مانند انواع میخی بین موهای شما گم می‌شوند و پیدا نیستند. بهتر است در این مواقع از گوشواره‌های بزرگتر استفاده کنید که دیده شوند.

در صورتی که موهای خود را بسته می‌گذارید گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت. می‌توانید بر اساس استایل خود هر گوشواره‌ای که دوست دارید انتخاب کنید.

مدل گوشواره نقره زنانه

کسانی که موهای کوتاهی دارند نیز گزینه‌های زیادی برای انتخاب گوشواره خواهند داشت. فقط اگر موی کوتاهی دارید، هنگام انتخاب گوشواره نقره زنانه به فرم صورت خود نیز دقت داشته باشید.

انتخاب گوشواره بر اساس استایل‌های مختلف

بسیاری از افراد به انتخاب مدل گوشواره نقره زنانه توجه زیادی ندارند. این در حالی است که شما نباید گوشواره‌ای که در مجالس می‌پوشید را، برای استفاده روزمره‌ی خود نیز استفاه کنید. البته گوشواره‌هایی که در محل کار نیز استفاده می‌شوند نیز باید متفاوت باشند؛ اما همانطور که می‌دانید به دلیل حجاب رایج در ایران گوشواره برای محل کار جایگاه زیادی ندارد. از این رو در اینجا بیششتر به دورهمی‌های کوچک و بزرگ و استایل‌های روزانه‌ی مختلف می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید  خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن؛ چه هدیه‌ای بهتر است بخریم؟

برای لباس‌های مهمانی یقه باز می‌توانید با توجه به فرم صورت خود از گوشواره‌های رشته‌ای، لوستری و گوشواره دنگل استفاده کنید. البته هنگام انتخاب مدل گوشواره نقره زنانه این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بالا تنه‌ی لباس شما پرزرق و برق است بهتر است از گوشواره‌های بزرگ استفاده نکنید. برای این مدل لباس‌ها ترجیحا از گوشواره‌های ساده‌تر و کوچک‌تر مانند مدل‌های حلقه‌ای و میخی استفاده کنید.

مدل گوشواره نقره زنانه

در صورتی که لباس شب شما مدل دکلته و ساده‌ای داشته باشد برای انتخاب مدل گوشواره زنانه آزادی بیشتری خواهید داشت. استفاده از گوشواره‌های بزرگ و پرزرق و برق در این صورت مانعی نخواهد داشت.

برای لباس‌هایی که در طول روز می‌پوشید که حالت کژوال و به نسبت راحت‌تری دارند بهتر است از گوشواره‌های ساده‌تر استفاده کنید. گوشواره‌های میخی‌، مینیمال، مثلثی و حلقه‌ای انتخاب مناسبی برای مانتوهای روزانه‌ی شما می‌باشد.

جمع بندی

گوشواره یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد بین جوانان می‌باشد. مدل گوشواره نقره زنانه می‌توانند به استایل شما ظاهری زیبا و پرقدرت و یا ظاهری ضعیف و نامناسب ببخشند. گالری آرته لایف استایل متناسب با تمامی سنین و استایل‌ها گوشواره‌های جذاب و متنوعی را تولید می‌کند. تمامی محصولات گالری به صورت کاملا دست ساز و با بهترین کیفیت تهیه می‌شوند. شما می‌توانید با خیال راحت از کیفیت و ظاهری محصول از ما خرید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *