معروف ترین برندهای زیورآلات جهانی

معروف ترین برندهای زیورآلات جهانی

زیورآلات و اکسسوری‌های مختلف جایگاه ویژه ای در دنیای مد و فشن دارند. طراحان و هنرمندان برای طراحی و ثبت اثری خارق العاده وقت زیادی روی آن‌ها می‌گذارند. طرح زیورآلات جای مانور دادن و پیاده کردن ایده‌های مختلف را دارد. برندهای مختلفی در سرتاسر جهان به صورت تخصصی در حوزه‌ی طراحی زیورآلات فعالیت دارند. حتی در برخی موارد برندهایی نظیر ورساچه در این حوضه نیز فعالیت دارند. در این مقاله در گالری آرته لایف استایل، به شما تعدادی از معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی را به شما معرفی خواهیم کرد. بسیاری از سلبریتی‌ها از زیورآلات این برندها در طول مراسم‌ها مهم همچون فرش قرمزها استفاده می‌کنند.

معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی

1- برند هرمس

این برند در سال 1837 توسط یک طراح پاریسی به نام تیری هرمس (Thierry Hermes) تأسیس شد. هرمس از برندهای مشهوری است که طی 5 نسل فعالیت خود به صورت خصوصی اداره شده است. شهرت اصلی این برند به واسطه‌ی جواهرات و ساعت‌های لوکس آن است. البته حوزه‌ی فعالیت آن‌ها تنها به این موارد محدود نمی‌شود. این برند اکسسوری‌های دیگری نظیر روسری، کیف و عطر نیز تولید می‌کنند. برند هرمس یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی می‌باشد.
معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی

2- برند دیوید یورمن

این برند یکی از جدیدترین شرکت‌های تولید و طراحی زیورآلات است. دیوید یورمن در سال 1980، در شهر نیویورک تأسیس شد. دیوید و سیبیل یورمن این برند را راه‌اندازی کردند. در حال حاضر، آن‌ها به دلیل الهام از طرح‌ها و نقش‌های معماری شهرت چشمگری به دست آوردند. تعدادی از مجموعه‌های آن‌ها به نقوشی مانند ماه، ستاره‌ها، ابرها و رنگین کمان‌ها مزین شده‌اند. طراحان زیورآلات این برند به استفاده از انواع سنگ‌های قیمتی در طرح‌های خود علاقه‌مند می‌باشند. آن‌ها انواع سنگ‌ها را به همراه سیم‌های نقره، پلاتین و یا طلا طراحی می‌کنند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین مدل‌های پیرسینگ 2022

3- میکی موتو؛ یکی از معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی

میکیموتو برندی ژاپنی است که در سال 1899 در توکیو تاسیس شد. جواهرات این برند به واسطه‌ی مرواریدهای پرنقش و ترکیب آن‌ها با سنگ‌های قیمتی باکیفیت و الماس درجه یک مشهور می‌باشند. مجموعه‌های طراحی‌های آن‌ها دارای از ظرافت و سادگی بالایی برخوردارند. سبک طراحی برند Mikimoto توسط بسیاری از مردم سراسر جهان مورد ستایش قرار گرفته است. این برند جذاب شعبه‌هایی از خود را در شهرهای بزرگ نظیر شانگهای، لندن، نیویورک، پاریس و بمبئی تأسیس کرده است.
معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی

4- برند شوپار

این برند سوئیسی در ابتدا، کار خود را با ساخت ساعت‌های زنانه آغاز کرد. این برند بعدها به دلیل جواهرات زیبا و فوق‌العاده‌ی خود به شهرت بسیاری دست یافت. Chopard در شمار یکی از معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی می‌باشد. این شرکت در سال 1860 توسط ساعت ساز افسانه‌ای، Louis-Ulysse Chopard تأسیس شد. در سال 1963 شرکت شوپارد به ساعت ساز و جواهرساز آلمانی، Karl Scheufele فروخته شد. در حال حاضر، مدیریت این شرکت به عهده‌ی فرزندان Scheufele است. طراحی زیورآلات این برند ساده، کلاسیک و در عین متمایز و خارق العاده می‌باشد. شوپارد مدت‌ها است که پشتیبان جشنواره فیلم کن و جایزه بزرگ موناکو F1 می‌باشد.

5- برند هری وینستون؛ یکی از معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی

هری وینستون به عنوان «پادشاه الماس» شناخته شده است. می‌توان او را بزرگ‌ترین جواهرساز آمریکایی قرن بیستم و یکی از بزرگ‌ترین جواهرسازان تمام دوران معرفی کرد. هری وینستون نامی افسانه‌ای دنیا جواهرات لوکس و ارزشمند است. این شرکت نامدار در سال 1932، در شهر نیویورک تأسیس شد. طراحی‌های زیبا و پیچیده‌ی زیورآلات این برند از دلایل شهرت آن می‌باشد. زیورآلات هری وینستون به بهترین فلزات و سنگ‌های قیمتی در کنار مهارت‌های استادانه طراحان مزین شده‌اند. این برند در دنیای جواهرات، برندی قوی و نام‌آور می‌باشد. سلبریتی‌ها و افراد مشهور بسیاری استفاده از اکسسوری‌های این برند را در فرش قرمزها و مراسمات مختلف ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید  نیم ست نقره زنانه

6- برند کارتیر

این برند فرانسوی یکی از معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی می‌باشد. خانواده‌های اشرافی و خانه‌های سلطنتی مهم‌ترین مشتریان برند کارتیر در طول تاریخ هستند. این برند معروف در سال 1847، در پاریس توسط طراح فرانسوی، لوئیس کارتیر تأسیس شده است. این شرکت به واسطه‌ی خلق طرح‌های نفیس خود مانند سنجاق افسانه ای Panthere de Cartier با الماس‌های سنگ فرش شهرت بسیاری را کسب کرده است. زیورآلات این برند جایگاه ویژه ای در دنیای جواهرات و اکسسوری‌ها دارند.

سخن آخر

زیورآلات در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارند. جواهرات تأثیرگذارترین بخش استایل هر فرد هستند. همانطور که همیشه گفته این، جواهرات تکمیل کننده‌ی استایل شما می‌باشند. در این مقاله تعدادی از تأثیرگذارترین و معروف‌ترین برندهای زیورآلات جهانی را به شما معرفی کردیم. این زیورآلات جایگاه ویژه ای بین علاقه مندان مد و فشن دارند. بسیاری از سردم‌داران فشن و سلبریتی‌ها استفاده از زیورآلات این برندها را در مناسبت‌های مختلف ترجیح می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *