با زیورآلات برند مایکل کورس آشنا شوید

زیورآلات یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها هستند. با توجه به تنوع و ظرافت موجود در زیورآلات، این علاقه هم شدت می‌گیرد. یکی از انواع برندهای موجود در زمینه جواهرات، زیورآلات مایکل کورس است. مدل جواهرت زیبا و جذاب این برند طرفداران خاص خود را دارد. در این مقاله قصد داریم درباره زیورآلات برند مایکل کورس صحبت کنیم. پس اگر شما نیز می‌خواهید اطلاعات کاملی از این برند و صاحب آن کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

درباره مایکل کورس

مایکل کورس یک طراح مشهور جهانی و برنده جایزه لوکس‌ترین لباس‌ها است. او شرکت خود را در سال 1981 تاسیس کرد. در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات او با امضای Michael Kors Collection، Michael Michaeal Kors و Michael Kors Mens تولید می‌شود.

محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود شامل کفش، لوازم‌جانبی، ساعت، جواهرات، لباس‌های آماده زنانه و مردانه، فناوری پوشیدنی، عینک و مجموعه کاملی از محصولات عطر است. این برند در معتبرترین شهرهای جهان مانند نیویورک، بورلی‌هیلز، شیکاگو، لندن، میلان، پاریس، مونیخ، استانبول، دبی، سئول و توکیو فعالیت می‌کند. افتخار این شرکت در استخدام و حفظ استعدادهای متنوع و فراهم آوردن یک محیط کار فراگیر برای همه است.

زیورآلات برند مایکل کورس

زیورآلات برند مایکل کورس

یکی از زمینه‌هایی که مایکل کورس و گروه او در آن فعالیت دارند، ساخت انواع زیورآلات و جواهرات است. زیورآلات ساخت این برند شامل دستبند، انگشتر، ساعت و … است. به دلیل تنوع و ظرافت به کار رفته در ساخت این جواهرات، افراد زیادی جذب آن‌ها شده‌اند. این در حالی است که آوازه محصولات این برند تنها به شهر نیویورک ختم نمی‌شود، بلکه بیشتر شهرهای معروف در سراسر جهان را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با زیورآلات برند کارتیر

بر روی همه محصولات این برند علامت اختصاری MK یا Michel Kors حک شده است. در نتیجه این آرم محصولات تولیدی این برند را تایید می‌کند.

انواع زیورآلات برند مایکل کورس

زیورآلات مایکل کورس دارای انواع مختلفی هستند. این زیورآلات برای آن دسته از بانوان و آقایانی که دارای سلیقه سختی هستند، تنوع فراوانی به همراه دارد. انواع زیورآلات این برند عبارتند از:

دستبند برند مایکل کورس

دستبندهای تولید شده توسط این برند، دارای تنوع و طراحی مخصوص به خود هستند. این زیورآلات با انواع لباس‌های تولیدی این برند قابلیت ست دارند. در نتیجه طرفداران این برند به راحتی می‌توانند در کنار خرید لباس مورد نظر خود، جواهر متناسب با آن را نیز خریداری کنند.

زیورآلات برند مایکل کورس

ساعت و دستبند مایکل کورس

یکی دیگر از انواع زیورآلات برند مایکل کورس، ست ساعت و دستبند آن است. بانوانی که به دنبال یک ست زیبای ساعت و دستبند هستند، از میان تنوع این ست‌ها می‌توانند اقدام به خرید کنند.

انگشتر

زیورآلات مایکل کورس دارای انگشترهایی با طرح‌های جذاب و زیبا هستند. این انگشترها متناسب با سلایق مختلف طراحی شده که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در نتیجه، انتخاب سخت است.

نکته قابل توجه درباره زیورآلات مایکل کورس، اینکه به دلیل طراحی خاص و زیبایی که دارند بسیاری از هنرمندان و افراد سرشناس در نقاط مختلف جهان از مشتری‌های این برند هستند.

سخن آخر

برند مایکل کورس یک برند جهانی و معروف است. اگر شما هم از علاقمندان به جواهرات هستید، می‌توانید نسبت به خرید زیورآلات برند مایکل کورس اقدام کنید. همچنین، سایر محصولات تولیدی این برند نیز در انواع طرح‌های مختلف جهت خرید افراد دارای سلیقه خاص وجود دارد.

بیشتر بخوانید  استفاده از زمرد در ساخت زیورآلات

اگر به زیویرآلات برندهای مختلف علاقه مندید پیشنهاد می‌کنیم با زیورآلات برند دیوید یورمن و زیورآلات برند بولگاری که کالکشن‌ها و کیفیت بالایی دارند نیز آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *