انتخاب گردنبند نقره

راهنمایی انتخاب گردنبند نقره مناسب با لباس

گردنبندهای نقره یکی از محبوب‌ترین انواع زیورآلات بین علاقه مندان مد و فشن هستند. در طول روز افراد بسیری را می‌بینیم که استایل خود را با انواع گردنبند نقره کامل می‌کنند. در مواردی نیز می‌بینیم که افراد در انتخاب گردنبند اشتباه می‌کنند. برای مثال؛ گاهی افرادی را می‌بینیم که به دلیل انتخاب اشتباه کوتاه‌تر از حال عادی خود به نظر می‌سند. همچنین، گاهی می‌بینیم فرد گردنبند مجلسی را با استایل کژوال و یا مینیمال ست کرده است. این موارد اشتباهاتی هستند که طی انتخاب گردنبند رخ می‌دهند. در این مقاله شما را برای انتخاب درست گردنبند مناسب با استایلتان راهنمایی خواهیم کرد.

انتخاب گردنبند نقره مناسب با انواع یقه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب گردنبند باید رعایت کنید توجه به نوع یقه است. همه‌ی گردنبندهای نقره با انواع یقه‌ها ست نمی‌شوند. در صورتی که گردنبند اشتباه را با یقه‌ی اشتباه ست کنید ممکن است ظاهر شما شلوغ و یا نامنظم به نظر برسد.
انتخاب گردنبند نقره

انتخاب گردنبند نقره برای لباس‌های یقه هفتی

یکی از محبوب‌ترین یقه‌های لباس یقه هفت است. بسیاری از لباس‌های مجلسی و تیشرت‌ها دارای یقه هفت می‌باشند. همچنین، انتخاب گردنبند برای این نوع یقه کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. شما برای یقه‌ی هفت گزینه‌های متعددی برای انتخاب دارید. به علاوه این نکته را نیز در نظر بگیرید که هر چقدر یقه‌ی بازتری داشته باشید انتخاب‌های بیشتری نیز خواهید داشت.
یکی از بهترین‌های انتخاب گردنبند نقره برای یقه‌های هفتی گردنبندهای ظریف و دارای آویز می‌باشند. گردنبند مناسب با این یقه بهتر است، دقیقاً بین دو سینه‌ی فرد قرار گیرد. این انتخاب علاوه بر ظاهری زیبا باعث می‌شود نگاه‌ها به سمت صورت شما روانه شوند. همچنین این نکته را نیز هنگام انتخاب به یاد داشته باشید، اگر بالا تنه‌ی لباس شما شلوغ و کار شده است، بهتر است گردنبندهای ساده‌تری را انتخاب کنید.
گردنبند یقه قایقی

بیشتر بخوانید  اکسسوری

انتخاب گردنبند برای لباس‌های یقه قایقی

در صورتی که لباسی با مدل یقه قایقی انتخاب کرده‌اید از گردنبندهای کوتاه استفاده نکنید. گردنبندهای کوتاه کنار یقه‌های قایقی ظاهر مناسبی ندارند، زیرا با یقه‌ی شما برخورد می‌کنند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای انتخاب گردنبند نقره سراغ گردنبندهای بسیار بلند نروید. زنجیر گردنبندهای بلند باعث پنهان شدن یقه‌ی شما می‌شوند. به علاوه، گردنبندهای بلند کنار یقه‌های قایقی به چشم نمی‌آیند. در نتیجه انتخاب آن‌ها علاوه بر از بین بردن زیبایی یقه، زیبایی خود را نیز از بین می‌برند.
مناسب‌ترین گزینه برای لباس‌های یقه قایقی گردنبندهایی هستند که دارای زنجیرهای کار شده می‌باشند. گردنبندهایی که روی زنجیر خود طرح‌های مختلفی نظیر گل و پروانه دارند می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. علاوه بر این گردنبندهای مهره دار و چوبی نیز کنار یقه‌های قایقی ظاهر بسیار جذابی دارند.
انتخاب گردنبند نقره

انتخاب گردنبند برای لباس‌های یقه اسکی

گزینه‌های روبه‌روی شما برای ست کردن با لباس‌های یقه اسکی بسیار زیاد هستند. شما می‌توانید انواع گردنبند را با این نوع یقه ست کنید. در نتیجه می‌توانید با خاطری آسوده گردنبند خود را انتخاب کنید. البته برای انتخاب گردنبند نقره نیز نکته‌ای وجود دارد که باید رعایت کنید. هنگام انتخاب بهتر است از گردنبندهای چوکر استفاده نکنید. همچنین، این نکته را نیز در نظر بگیرید که گردنبند شما باید با رنگ لباس شما همخوانی داشته باشد.
گردنبندهای بلند در بین انواع مدل‌های گردنبند مناسب با یقه اسکی بهترین گزینه هستند. در صورتی که یقه اسکی شما جزئیات و طرح خاصی دارد بهتر است از گردنبندهای ظریف و بلند استفاده کنید. به علاوه اگر یقه اسکی شما ساده باشد بهتر است گردنبندهای بلند درشت‌تر و طراحی شده را انتخاب کنید.
انتخاب گردنبند نقره

بیشتر بخوانید  شمش طلا چيست؟

نکاتی کلی برای انتخاب گردنبند نقره

1- این نکته را در نظر بگیرید که در برخی موارد نیازی به استفاده از گردنبند ندارید. در صورتی که لباس شما یقه دکلته و یا یقه دراپه می‌باشد بهتر است از گردنبند استفاده نکنید. برای این طرز یقه اکسسوری‌های دیگری را نظیر گوشواره را ترجیح دهید. گوشواره‌هایی نظیر گوشواره‌های آویزان، بلند و حلقه‌ای می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.
2- هنگام انتخاب گردنبند نقره این نکته را در نظر بگیرید که زنجیر گردنبند شما نباید روی یقه‌ی لباس شما قرار بگیرد. در صورتی که زنجیر گردنبند روی یقه‌ی لباستان قرار بگیرد هم زیبایی مدل لباس و هم مدل گردنبندتان را از بین خواهد برد.
3- یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید ترقوه‌ی شماست. در صورتی که یقه‌ی لباستان بالای ترقوه‌ی شما است ترجیحاً از گردنبند استفاده نکنید. اگر برای انتخاب گردنبند مصر هستید، از گردنبندهای متوسط استفاده کنید.
انتخاب گردنبند نقره
4- هر چه یقه‌ی لباس شما بسته‌تر باشد بهتر است برای انتخاب گردنبند نقره، گردنبندهای با زنجیر کوتاه را ترجیح دهید. گردنبندهایی مانند چوکر انتخاب بسیار مناسبی برای لباس‌های یقه بسته می‌باشند. در اینجا این نکته را به یاد داشته باشید که لباس‌های یقه اسکی شامل این نکته نمی‌شوند. همانطور که قبل‌تر نیز ذکر کردیم بهتر است از گردنبندهای چوکر و کوتاه برای این نوع یقه استفاده نکنید.
5- در صورتی که بالاتنه‌ی لباستان کار شده و خاص می‌باشد، بهتر است از گردنبندهای شلوغ و پر زرق و برق استفاده نکنید. در این صورت حتی می‌توان گفت بهتر است از گردنبند استفاده نکنید. البته این نکته نیز استثنایی دارید. اگر بالا تنه‌ی لباس شما کار شده و در عین حال باز است می‌توانید به سراغ انتخاب گردنبند نقره کوتاه و ظریف بروید.
6- هنگام انتخاب گردنبند حتماً به رنگ و خرج کاری‌های به کار رفته در آن توجه داشته باشید. گاهی برخی از خرج کاری‌ها مناسب استایل شما نمی‌باشند. اگر گردنبند شما مزین به سنگ‌های قیمتی مانند عقیق و زیرکنیوم می‌باشد بهتر است از آن‌ها برای استایل‌های رسمی و اداری استفاده نکنید. به علاوه، گردنبندهایی را که مزین به مهره‌های چوبی و لاکی هستند را برای لباس‌های مجلسی انتخاب نکنید.
انتخاب گردنبند نقره

بیشتر بخوانید  مراقبت از زیورآلات نقره؛ چگونه درخشش زیورآلات نقره‌ی خود را حفظ کنیم؟

سخن آخر

هنگام انتخاب گردنبند نقره باید اصول و نکاتی را رعایت کنید. انتخاب اشتباه، استایل شما را نامنظم و به هم ریخته نشان می‌دهد. قبل از خرید گردنبند نقره بهتر است با تمامی نکات لازم آشنا باشید. همیشه انتخاب با آگاهی کامل بهترین انتخاب خواهد بود. در این مقاله شما را با مهم‌ترین اصول انتخاب گردنبند آشنا کردیم. همچنین، برای خرید اینترنتی گردنبند نقره بهتر است تمامی نکات لازم را در رابطه با ظاهر، طول زنجیر و سبک گردنبند بررسی کنید.
تمامی محصولات موجود در گالری آرته لایف استایل توسط هنرمندان و طراحان ماهر ساخته شده‌اند. در بین گردنبندهای ما حتماً گردنبند مناسب با استایل خود را پیدا خواهید کرد. جواهرات زنانه و جواهرات مردانه گالری به صورت کاملاً دستساز و با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند. سفارشات شما در کوتاه‌ترین مدت و با بهترین و امن‌ترین بسته‌بندی به دستتان خواهند رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *