ست کردن زیورآلات با لباس رنگی

ست کردن زیورآلات با لباس رنگی؛ زیورآلاتتان را به راحتی با لباستان ست کنید

زیورآلات یکی از تأثیرگذارترین آیتم‌های استایل شما هستند. پارارمترهای مختلفی را قبل از خرید باید در نظر بگیرید. با این حال، نمی‌توان گفت که انتخاب آن‌ها کار دشواری است. موردی که اهمیت زیادی دارد نحوه‌ی استایل کردن آن‌ها است. نکاتی با اهمیتی در این زمینه وجود دارد که برای داشتن استایلی اصولی و منظم بهتر است رعایت کنید. البته برخی معتقدند که دنیای مد و فشن قانونی ندارد و می‌توان آزادانه هر چیزی را انتخاب کرد. ما نمی‌گوییم که این عقیده اشتباه است؛ اما معتقدیم با رعایت قوانین استایل‌های جذاب‌تری خلق می‌شود. یکی از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید نکات مربوط به ست کردن زیورآلات با لباس رنگی است. در این مقاله به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

نحوه  ست کردن زیورآلات دستساز با لباس های رنگی

همانطور که می‌دانید تمامی محصولات گالری آرته لایف استایل دستساز بوده و هر یک طراحی ویژه ای دارند. ست کردن این زیورآلات کار خیلی ساده ای نیست. بهتر است برای اینکه ظاهر کلاسیک و سنتی خود را حفظ کنند مواردی را رعایت کنید.

ست کردن زیورآلات با لباس رنگی

اکثر طرح های گالری از زیورآلات و طرح های تاریخی ایران الهام گرفته‌اند. در نتیجه، هنگام استایل کردن آن ها توجه داشته باشید که بهتر است ظاهر سنتی آن ها را حفظ کنید. بنابراین، علاوه بر اصول ست کردن زیورآلات با لباس رنگی، سبک لباس نیز مهم است. برای مثال خانم هایی گوشواره های و گردنبندهای مزین به خط نستعلیق را انتخاب می کنند، بهتر است آن ها را با کت و دامن‌های کلاسیک ست کنند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین مدل‌ های انگشتر 2021

زیورآلات مزین به سنگ های قیمتی رنگی

بسیاری از زیورآلات گالری دارای سنگ های قمیتی و نیمه قیمتی رنگی رنگی هستند. برای ست کردن این سبک گردنبندها باید به رنگ لباس خود توجه داشته باشید. ست کردن آن ها به طور کلی دو حالت دارد. یکی از جالب‌ترین رنگ بندی‌ها این است رنگ لباس و گردنبندتان کاملا متضاد یکدیگر باشند.

در حالت دوم نیز رنگ سنگ گردنبند نقره زنانه تیره‌تر و یا روشن تر از لباستان باشد. هنگام انتخاب و ست کردن زیورآلات با لباس رنگی، حواستان به محل قرار گیری گردنبند روی لباستان باشد. رنگ بندی نباید به نحوی باشد که گردنبند به چشم نیاید و در لباس گم شود.

در ادامه تعدادی از محصولات گالری را که به انواع سنگ های قیمتی مزین شده اند معرفی کرده‌ایم.

زیورآلات سفید رنگ، ست کردن زیورآلات با لباس رنگی

زیورآلات نقره و طلای سفید یکی از کاربردی‌ترین انواع جواهرات زنانه و مردانه هستند. به طور کلی، ست کردن زیورآلات سفید با انواع لباس رنگی ساده تر است. شما می‌توانید آن‌ها را با انواع رنگ‌ها به تناسب سبک لباس به راحتی ست کنید.

زیورآلات زرد رنگ

هنگام انتخاب و ست کردن زیورآلات با لباس رنگی، زیورآلات زرد رنگ را نیز انتخاب کنید. اکسسوری‌های طلا، آب طلا و یا استیل‌های زرد رنگ نیز مورد پسند افراد زیادی هستند. این زیورآلات سبک کلاسیکی دارند. بهتر است اکسسوری‌های زرد رنگ را با لباس‌های نارنجی و زرد ست نکنید. زیرا به چشم نمی‌آیند و ظاهر خوشایندی نیز ندارد. ست کردن آن‌ها با دیگر لباس‌های رنگی نیز کار سختی است و در صورتی که اشتباه انتخاب کنید شلوغ به نظر می‌رسید. بهترین گزینه برای این سبک از زیورآلات، لباس‌های مشکی و سفید هستند. ست کردن آن‌ها علاوه بر این که راحت‌تر است، جذاب تری و دلنشین‌تر نیز می‌باشد.
ست کردن زیورآلات با لباس رنگی

بیشتر بخوانید  مروارید باروک

ست کردن زیورآلات با لباس رنگی؛ زیورآلات چوبی

این مدل‌ها از مواردی هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی بین جوانان پیدا کرده اند. زیورآلات دستساز چوبی جذابیت زیادی دارند و به تناسب چوب به کار رفته، ارزش متفاوتی دارند. این سبک انتخاب بسیار جذابی برای فصل پاییز و زمستان هستند؛ زیرا رنگ گرمی دارند. ترکیب زیورآلات چوب با دورس ها و هودی‌های رنگی رنگی بسیار جذاب و دلنشین است. علاوه بر این، می‌توانید آن‌ها را به خوبی با انواع لباس چهار خونه ست کنید.

سخن آخر

پیشنهاد می‌کنیم هنگام انتخاب اکسسوری، به اصول ست کردن زیورآلات با لباس رنگی توجه داشته باشید. با رعایت این اصول استایلی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر خواهید داشت. در گالری نیز انوع مختلفی از زیورآلات رنگی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را با استایل‌های مختلف ست کنید.
تمامی محصولات گالری آرته لایف استایل به صورت کامل دستساز از این فلز گرانبها با عیار 925 ساخته شده اند. زیورآلات گالری طرح‌ها و نقش‌های بسیار متنوعی دارند. در نتیجه، شما می‌توانید زیورآلات نقره محبوب خود را در طرح‌ها و سبک‌های مختلف از ما تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *