مدل های دستبند زنانه و مردانه 2021

جدیدترین مدل های دستبند زنانه و مردانه 2021

یکی از زیباترین و تأثیرگذارترین اکسسوری ها دستبندها هستند. خواه برای آقایان و خواه برای خانم ها. این اکسسوری های جذاب تأثیر بسیار زیادی بر روی استایل شما دارند. دستبندها از جنس های مختلفی ساخته می‌شوند. دستبندهای سنگی، طلا، نقره، چرم و استیل از محبوب ترین انواع زیورآلات هستند. یکی از جذابیت های این زیورآلات این است که شما می‌توانید آن ها را به راحتی با پارتنر و دوستان خود ست کنید. به علاوه دستبند ها می‌توانند هدیه‌ای بسیار زیبا برای عزیزانتان باشند. به طور کلی دستبندها یکی از محبوب ترین اکسسوری ها بین آقایان می‌باشند. مدل های دستبند زنانه و مردانه 2021 گالری آرته لایف استایل مورد پسند خانم ها و آقایان خوش پوش قرار گرفته است.

انواع مدل های دستبند زنانه و مردانه 2021

همیشه در بین کالکشن ها دستبندهای چرمی و مرواریدی دیده شده است. این دستبند ها همیشه ترند می‌باشند. شما می‌توانید انواع آن ها را حتی در کالکشن برندهای بزرگ نیز ببینید. اگر از طرافداران این اکسسوری های جذاب هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع آن ها آشنا شویم.

مدل های دستبند زنانه و مردانه 2021

دستبند های مزین شده به مروارید

یکی از مدل های دستبند زنانه و مردانه 2021 دستبندهای مرواریدی است. مرواریدها برای ساخت انواع زیورآلات در جنس های مختلف بسیار پسند شده اند. این خرجه کاری جذاب و باارزش ظاهری منحصر به فرد به این اکسسوری می ‌بخشد. زیورآلات مزین به این گوهر را می‌توانید با استایل های مختلف ست کنید. این مدل یکی از جدیدترین مدل های دستبند زنانه می باشد که مورد پسند خانم ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  اصطلاحات انواع زیورآلات (انواع گوشواره)

به طور کلی مروارید در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارد. این گوهر چه برای تزئین لباس و چه برای اکسسوری های مختلف نظیر زیورآلات، کیف و عینک کاربرد دارد. زیبایی گوهر مروارید به حدی است که در تمامی این موارد به خوبی زیبایی خود را به تصویر کشیده است. می‌توانید برای آشنایی با انواع مروارید به مقاله ی انواع مرواریدها و تفاوت‌هایشان مراجعه کنید. در ادامه تعدادی از دستبندهای مرواریدی گالری آرته را معرفی خواهیم کرد. با ما برای آشنایی بیشتر با محصولات گالری همراه شوید.

دستبندهای مزین به سنگ‌های قیمتی

سنگ‌های قیمتی یکی از تأثیر گذارترین خرجه کاری‌ها در دنیای فشن می‌باشند. همانطور که در طول روز می‌بینید از انواع گوهرهای قیمتی در بخش‌های مختلف فشن استفاده می‌شود. بسیاری از اکسسوری‌ها به انواع سنگ‌های قیمتی زیبا و متنوع مزین می‌شوند. همیشه این سنگ‌ها توانسته‌اند زیبایی خود را به رخ دنیای مد بکشند. دستبندهای مزین به سنگ قیمتی یکی از زیباترین مدل‌های دستبند زنانه و مردانه 2021 هستند. جدیدترین مدل‌های دستبند مردانه در سال اخیر دستبندهای چرمی هستند. این دستبندها مورد پسند بسیاری از آقایان نیز قرار گرفته‌اند. شما در طول روز آقایان زیادی را می‌بینید که از آن‌ها برای تکمیل استایل خود استفاده کرده‌اند.
همیشه این نوع از دستبندها افراد خوش پوش بوده‌اند. البته عموماً از انواع سنگ‌ها در اکسسوری‌های زنانه کاربرد داشت‌اند. آن‌ها در کالکشن بسیاری از برندها نیز یکی از جدیدترین مدل‌های دستبند زنانه می‌باشند. علاوه بر زیبایی بی حد و حصری که سنگ‌های قیمتی دارند دلایل دیگری نیز بر محبوبیت آن‌ها بخشیده است. یکی از دلایل محبوبیت بسیار آن‌ها در دنیای فشن خواص و فواید بسیار آن‌ها برای سلامتی بدن است. در مقاله‌ی هرآنچه از خواص سنگ‌های طبیعی باید بدانید می‌توانید با انواع خواص سنگ‌های مختلف بیشتر آشنا شوید.
مدل‌های دستبند زنانه و مردانه 2021

بیشتر بخوانید  زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین؛ کادوی ولنتاین چی بخریم؟

دستبندهای چرمی

یکی از دیگر پر طرفدارترین دستنبدها، دستبندهای چرمی هستند. این دستبندها به ویژه مورد پسند آقایان قرار گرفته اند. البته این به معنی آن نیست که خانم‌ها به آنها علاقه ندارند. استفاده از دستبندهای چرمی در بسیاری از خانم‌ها نیز دیده شده است. دستبندهای چرمی در دنیای مد و فشن از مدل‌های دستبند زنانه و مردانه 2021 در کالکشن برندهای مختلف مانند گوچی و ورساچه می‌باشند. دستبندهای چرمی ظاهری اسپرت و بسیار شیک دارند. ترکیب آن‌ها با استایل‌های مختلف ظاهری متفاوت و منحصر به فرد دارد. اقایان و خانم‌ها می‌توانند از دستبندهای چرمی به صورت روزمره برای استایل‌های مختلف استفاده کنند.
دستبندهای چرمی گاهی ساده بوده و خرجه کاری خاصی ندارند. این مدل نیز خیلی مورد پسند واقع شده است. البته در موارد بسیاری به خرجه کاری‌های متنوع مزین شده‌اند. در طراحی این دستبندها ممکن است طلا، نقره، سنگ و استیل استفاده شود. این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دستبندهای زنانه و مردانه می‌باشد. در ادامه با برخی از جدیدترین مدل‌های دستبند مردانه موجود در گالری آرته لایف استایل آشنا خواهیم شد. برای انتخاب بهتر حتماً نگاهی به دستبندهای مردانه گالری بیاندازید.

سخن آخر

مدل‌های دستبند زنانه و مردانه 2021 مورد توجه بسیار از علاقه مندان ترند پوش قرار گرفته است. به طور کلی استفاده از انواع اکسسوری در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه بوده است. همانطور که می‌دانید استفاده از انواع زیورآلات بین خانم‌ها متداول بوده است. در سال‌های اخیر در بین آقایان نیز استفاده از آن‌ها مورد توجه واقع شده است. بسیاری از آقایانی که به استایل خود اهمیت می‌دهند و علاقه مند به ترندها می‌باشند از انواع اکسسوری به ویژه دستبندها استفاده می‌کنند. جدیدترین مدل‌های دستبند مردانه و جدیدترین مدل‌های دستبند زنانه را در این مقاله با یکدیگر مرور کردیم. امیدواریم برای شما نیز مفید واقع شده باشد.
محصولات موجود در گالری آرته لایف استایل به مدل‌های دستبند زنانه و مردانه 2021 نیز توجه داشته است. هنرمندان و طراحان گالری در پی این بوده‌اند که از آن‌ها در طی طراحی و ساخت محصولات به کار گیرند. تمامی محصولات گالری دارای کیفیت و مرغوبیت می‌باشند. یکی از ویژگی‌های جذاب محصولات ما این است که تمامی پروسه‌های ساخت زیورآلات دستساز می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *