گوشواره مناسب برای عید نوروز را همین الان انتخاب کنید

دید و بازدیدهای عید نوروز دغدغه‌ای را برای خانم‌ها پیش آورده که به دنبال استایلی خاص برای این مهمانی‌ها باشند. همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد انتخاب زیورآلات مناسب برای استایلتان از مهم‌ترین عواملی است که باید به آن توجه کنید. گوشواره به دلیل نزدیکی به صورت نیازمند آن است تا در انتخابش حساسیت بیش‌تری به خرج بدهید. طبیعتا می‌دانید که متناسب با هر مهمانی و مراسمی باید زیورآلات خاصی استفاده کنید و انتخاب نادرست این زیورالات می‌تواند به استایل شما آسیب بزند. در این مقاله قصد داریم تا گوشواره مناسب برای عید نوروز را بررسی کرده و شما را در انتخاب مدل متناسب با استایل و سلیقه‌تان راهنمایی کنیم.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک با ظاهر موقر و متینی که به شما می‌دهد، شخصیت شما را با اعتماد بنفس و قوی نشان می‌دهد. برخی به اشتباه این استایل را مردانه می‌دانند و معتقدند که این استایل به سادگی افراطی اصرار دارد در صورتی که اینطور نیست. استایل کلاسیک از جمله استایل‌هایی است که ظرافت و زنانگی استایل شما  را به زیبایی نشان می‌دهد. استفاده از رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده از ویژگی‌های استایل کلاسیک است.

انتخاب گوشواره

گوشواره مناسب برای عید نوروز برای استایل کلاسیک باید ویژگی‌هایی همچون سادگی، عدم استفاده زیاد از رنگ‌ها و همچنین طرح‌های ساده و در عین حال شیک را داشته باشد. پیشنهاد گروه زیورآلات دست ساز آرته به طرفداران سبک کلاسیک گوشواره نقره هزار امید است. این گوشواره برنزی با روکش طلا و سنگ لاجورد در وزن حدودی 10 گرم با ظاهر ساده و شیکی که دارد انتخاب مناسبی برای سلیقه کلاسیک است.

بیشتر بخوانید  گوشواره مناسب استایل مجلسی؛ مدل‌های گوشواره متناسب مهمانی‌ها و مراسم ها

گوشواره مناسب برای عید نوروز

گوشواره مناسب برای عید نوروز؛ استایل مینیمال

اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید، اما تصمیم دارید با دست بازتری برای انتخاب استایل خود تصمیم بگیرید می‌توانید از استایل مینیمال پیروی کنید. طرفداران استایل مینیمال اصولا از رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری و مشکی استفاده می‌کنند اما این بدان معنی نیست که سایر رنگ‌ها را از انتخاب‌های خود حذف کرده‌اند. در استایل مینیمال باید سعی کنید نقطه کانونی تعیین کنید. یعنی نقطه‌ای که در استایل شما توجهات را به خود جلب کند. مثلا اگر از شلوار ساده‌ای استفاده می‌کنید گزینه مناسب برای شما تیشرت طرح‌دار است. همچنین می‌توانید جواهرات‌تان را نقطه کانونی استایل خود قرار دهید. به گونه‌ای که در نگاه اول زیورآلات‌تان بیش‌ترین توجه را به خود جلب کند.

انتخاب گوشواره

گوشواره مناسب برای عید نوروز در استایل مینیمال شما می‌تواند از فرم سنتی گوشواره فاصله بگیرد و به سمت استایل‌های فانتزی برود. پیشنهاد گروه زیورآلات دست ساز آرته به شما عزیزان گوشواره نقره فرفره و ساخته شده با نقره عیار 925 با وزن حدودی 7 گرم است .طراحی خاص این گوشواره هارمونی جالبی با استایل مینیمال شما پیدا می‌کند.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال نقطه مقابل استایل مینیمال است. شعار طرفداران این سبک با عنوان«بیشتر، بیشتر است» طرفداران این سبک را دعوت می‌کند تا در انتخاب استایل خود افراط به خرج بدهند. این استایل طرفداران زیادی را در چندسال گذشته به خود جذب کرده است. یکی از علت‌های این جذب طرفداران این است که پیش رفتن با این استایل بسیار ساده است و شما می‌توانید به راحتی لباس‌های خود با یکدیگر ست کنید.

بیشتر بخوانید  خرید گردنبند نقره

گوشواره مناسب برای عید نوروز

انتخاب گوشواره

گوشواره مناسب برای عید نوروز در استایل ماکسیمال که با سلیقه شما متناسب باشد قطعا رنگ‌ها و طرح‌های زیادی دارد. پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته به طرفداران سبک ماکسیمال گوشواره نقره شاه پری است. این گوشواره با نقره عیار 925 و روکش طلا ساخته شده است. سنگ به کار رفته در آن زیرکنیوم بوده و مروارید پرورشی و همچنین شِل مروارید به زیبایی آن افزوده است. این گوشواره با طراح شیک و خاصی که دارد مورد پسند طرفداران استایل ماکسیمال است.

سخن پایانی

دنیای مد و فش با تنوع باورنکردنی و استایل‌های جدیدی که هر سال معرفی می‌کند تقریبا همه افراد دنیا را از خود راضی نگه‌داشته است. افراد با سلیقه‌ها، عقاید و فرهنگ‌های متفاوتی که دارند می‌توانند مدل مطابق با سلیقه خود را در این بین پیدا کنند. فروشگاهی که بیش‌ترین تعداد و تنوع محصولات را داشته باشد قطعا در بین رقبا از اعتبار بالاتری برخوردار است. گالری آرته لایف استایل با سال‌ها تجربه در زمینه تولید تخصصی زیورآلات دست‌ساز نقره بهترین و باکیفیت‌ترین فلز نقره را با عیار 925 با بهترین سنگ‌های تراش خورده و مروارید اصل در دسترس شما عزیزان قرارداده تا بتوانید خریدی ایمن را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *