خواص انگشتر نقره برای زنان

خواص انگشتر نقره برای زنان؛ خانم‌ها چرا زیورآلات نقره رو ترجیح می دهند؟

زیورآلات نقره از محبوب‌ترین انواع زیورآلات هستند. نقره ترجیح بسیاری از خانم و آقایان می‌باشد. این فلز گرانبها در گذشته نیز در بین انسان‌ها رایج بوده است. فلز نقره به واسطه‌ی ویژگی‌های خود توانسته محوبیب زیادی بین اقشار مختلف بدست آورد. ویژگی‌هایی نظیر درخشنگی، استحکام و دوام، عدم ایجاد حساسیت و خواص انگشتر نقره برای زنان از دلایل محبوبیت آن است.
علاوه بر این موارد، زیورآلات نقره تنوع بسیار بیشتری نسبت به دیگر اکسسوری‌ها دارند. طراحان و هنرمندان برای طراحی اکسسوری‌های نقره ذوق بیشتری به خرج می‌دهند. شما می‌توانید تنوع زیورآلات نقره را در بین محصولات گالری آرته لایف استایل نیز مشاهده کنید. در این مقاله به بررسی خواص نقره برای خانم‌ها پرداخته ایم.

نقره استرلینگ

فلز نقره عیارهای متفاوتی دارد که هر یک کاربردی دارند. این عیارها عبارتند از عیارهای، ۸۵۰، ۹۰۰، ۹۲۵، ۹۵۰، ۹۵۸ و ۹۹۰. البته در رابطه با آن‌ها در مقاله‌ی روش های عیارسنجی نقره و تشخیص عیار نقره واقعی، مفصل توضیح داده ایم. شما می‌توانید با مراجعه به این مقاله به اطلاعات کافی و لازم در رابطه با آن‌ها و نحوه‌ی تشخیص نقره دسترسی داشته باشید.
خواص انگشتر نقره برای زنان
نقره استرلینگ یکی از انواع عیارهای نقره‌ی پرکاربرد در ساخت زیورآلات است. خواص انگشتر نقره برای زنان به واسطه‌ی استفاده از نقره استرلینگ می‌باشند. این نقره همان عیار 925 است. ویژگی‌های نقره 925 عیار آن را به یکی از پرکاربردترین انواع عیارهای نقره تبدیل کرده است. نقره استرلینگ نسبت به دیگر عیارها دارای درخشش، دوام و استحکام بیشتری می‌باشد. در نتیجه، به وفور از این فلز گرانبها برای ساخت زیورآلات، لوازم پزشکی، صنایع الکترونیک و … استفاده می‌شود. در مقاله‌ی نقره استرلینگ چیست ویژگی‌های نقره 925 عیار را کاملاً شرح داده ایم.

بیشتر بخوانید  گردنبند مناسب یقه گرد؛ اصولی که هنگام انتخاب گردنبند برای یقه‌ی گرد باید بدانید

خواص انگشتر نقره برای زنان

همانطور که گفته شد فلز نقره، فلزی باارزش بوده که خواص بسیاری نیز دارد. این ویژگی یکی از دلایلی است که بسیار از بانوان را جذب خود کرده است. در گذشته نیز انسان‌ها تا حدود زیادی به اثرات این فلز گرانبها واقف بودند. با این حال، امروزه با گسترش علم و آگاهی اثرات و خواص آن بیشتر مشخص شده است. در نتیجه به محبوبیت آن چندین برابر نسبت به سالیان دور افزوده شده است. با ما همراه باشید تا با تعدادی از خواص فلز نقره برای خانم‌ها بیشتر آشنا شویم.

خاصیت ضد میکروبی؛ خواص انگشتر نقره برای زنان

این خاصیت از ویژگی‌هایی است که به نظر می‌رسد از سالیان خیلی دور شناخته شده است. در حال حاضر نیز این خاصیت به اثبات رسیده است. اساتید و پزشک‌های مختلفی در سرتاسر جهان خاصیت آنتی باکتریال بودن فلز نقره را تأیید کرده اند. دکتر هاری مارکراف از اساتید دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه سنت دوبس می‌باشد. او از اساتید معتبری بوده که آنتی باکتریال بودن نقره را تأیید و اثبات کرده است. از نکات جالبی که در رابطه با این خاصیت نقره ثبت شده این است که عوارض آنتی باکتریال را به دنبال ندارد.
خواص انگشتر نقره برای زنان
این ویژگی تنها در زمره‌ی خواص انگشتر نقره برای زنان به شمار نمی‌آید. این خاصیت در موارد و موقعیت‌های مختلف دیگر نیز به کار می‌آید. برای مثال بسیاری از کشورها از خاصیت آنتی باکتریال بودن نقره برای ضد عفونی کردن محیط داخلی هواپیما استفاده می‌کنند. به علاوه، ذرات نانو موجود در فلز نقره به عنوان ماده ضدعفونی کننده‌ی آب نیز کارآمد می‌باشند.

بیشتر بخوانید  تاریخچه استفاده از پیرسینگ، از گذشته تا به امروز

بهبود عملکرد گردش خون

در طی روز افراد زیادی را می‌بینیم که مستعد افزایش گردش خون و بیماری‌های قلبی- عروقی می‌باشند. این فلز گرانبها می‌تواند برای این افراد بسیار مفید و تأثیرگذار واقع شود. از دیگر خواص انگشتر نقره برای زنان می‌توان به بهبود عملکرد گردش خون اشاره کرد. فلز نقره موجب کاهش گردش خون در بدن انسان می‌شود. در نتیجه‌ی این امر، بهبود گردش خون در بدن فرد را خواهیم داشت.
شاید برای شما این سؤال پیش آید که این ویژگی متأثر است چیست؟ میدان مغناطیسی فلز نقره به این صورت است که می‌تواند موجب بهبود گردش خون در بدن فرد شود. تعدادی از افراد معتقدند که برای رسیدن به نتیجه بهتر باید انگشتر در انگشت چهارم دست چپ یا راست استفاده شود.
خواص انگشتر نقره برای زنان

کاهش و آرام شدن درد

از سال‌ها پیش از فلز نقره برای کاهش و بهبود درد استفاده شده است. تعداد زیادی از افراد به تأثیرگذاری نقره در این امر ایمان دارند. نقره به واسطه نفوذ ذرات مختلف خود در پوست فرد موجب تسکین و آرام شدن درد می‌شود. این یکی از جالب‌ترین خواص انگشتر نقره برای زنان است.

کمک به سوخت ساز بدن

فلز نقره برای افرادی که در طی روز احساس کسلی و بی حالی دارند می‌تواند تأثیرگذار باشد. قبل از هر چیز این نکته را بدانید که این خاصیت تا به حال به اثبات علمی نرسیده است. با این حال، تئوری‌های زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند این ویژگی در فلز نقره وجود دارد. جواهرات نقره موجب افزایش سوخت و ساز در بدن فرد شده و بی حالی و کسلی را رفع می‌کند. شما در صورتی که از این فلز گرانبها در طی روز استفاده کنید تأثیر آن را در افزایش سوخت ساز بدن خود خواهید دید.

بیشتر بخوانید  نماد لوتوس در زیورآلات چیست؟

آرامش اعصاب و روان؛ خواص انگشتر نقره برای زنان

استفاده از فلز نقره در طی روز از مواردی است که به خانم‌ها و آقایان تندخو توصیه می‌شود. این فلز گرانبها موجب کاهش استرس در فرد شده و افزایش آرامش را در پی دارد. در نتیجه، جواهرات نقره می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که عصبی و تند خو می‌باشند.

سخن آخر

فلز نقره علاوه بر زیبایی، تنوع، درخشش و استحکام خواص بسیاری نیز برای بدن فرد دارد. این خواص تعداد زیادی از افراد را به سمت استفاده از آن برانگیخته است. جواهرات زنانه و جواهرات مردانه نقره از زیورآلات محبوب بین افراد می‌باشند. خواص انگشتر نقره برای زنان بر کسی پوشیده نیست. در این مقاله شما را با تعدادی از تأثیرگذارترین خواص این فلز گرانبها آشنا کردیم.
تمامی محصولات گالری آرته لایف استایل به صورت کامل دستساز از این فلز گرانبها با عیار 925 ساخته شده اند. زیورآلات گالری طرح‌ها و نقش‌های بسیار متنوعی دارند. در نتیجه، شما می‌توانید زیورآلات نقره‌ی محبوب خود را در طرح‌ها و سبک‌های مختلف از ما تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *