در دید بودن زیورآلات

در دید بودن زیورآلات؛ چگونه زیورآلاتی انتخاب کنیم که نمایان باشند؟

زیورآلات از سری آیتم‌هایی هستند که همه ما در طی روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. آیا تا به حال پیش آمده که اکسسوری که استفاده کرده اید به خوبی مشخص نباشد؟ اگر می‌خواهید زیورآلات شما مشخص باشد باید اصولی را رعایت کنید. مواردی همچون انتخاب لباس مناسب، در دید بودن زیورآلات شما تأثیر زیادی دارد. اگر لباس اشتباهی را انتخاب کنید، زیورآلاتی که انتخاب کردید در استایل شما گم می‌شوند. با خواندن مطالب این مقاله با چونگی ست کردن زیورآلات برای مشخص بودن آن‌ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

انتخاب اکسسوری اصلی؛ در دید بودن زیورآلات

همیشه یکی از زیورآلات خود را به عنوان زیور اصلی برگزینید و روی آن مانور دهید. اگر گردنبند خود را به عنوان زیور اصلی انتخاب کردید، از گوشواره‌های ساده‌تر استفاده کنید. همچنین، اگر ساعت شما اکسسوری اصلی شما است، از دستبند استفاده نکنید. البته اگر می‌خواهید دستبند هم داشته باشید ترجیحاً مدل‌های ساده‌تر را انتخاب کنید. ترکیب دستبندهای ساده در کنار ساعت بسیار زیبا خواهد بود.

در دید بودن زیورآلات؛ لباس ساده تری بپوشید

اگر جواهرات شما آیتم اصلی استایل شما هستند سراغ آیتم‌های ساده‌تر بروید. برای مثال اگر گردنبند شما آیتم اصلی است، پیراهن‌های ساده‌تر و یقه باز را انتخاب کنید. به طور کلی، ترکیب گردنبند با پیراهن‌های خرجکاری شده ترکیب زیبایی نیست. لباس‌های پر زرق و برق در کنار اکسسوری‌های کار شده شلوغ و نامنظم به نظر می‌رسد.
در دید بودن زیورآلات
لباس‌های تیره‌تر برای نمایان بودن زیورآلات شما انتخاب مناسبی هستند. برای مثل گردنبندهای پرنسس در کنار یقه اسکی‌های تیره و ساده بسیار زیبا و درخشان خواهد بود. البته اگر زیورآلات شما سفید رنگ هستند می‌توانید لباس‌های رنگی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  آشنایی با زیورآلات در دهه 1970 میلادی

فاصله‌ی بین جواهرات را رعایت کنید

برای در دید بودن زیورآلات خود، فاصله‌ی بین آن‌ها را رعایت کنید. در غیر این صورت استایل شما شلوغ و نامنظم به نظر می‌رسد. برای مثال اگر دستبند بزرگ و پرزرق و برقی دارید، از انگشترهای بزرگ استفاده نکنید. به جای انگشترهای کار شده، انگشترهای مینیمال و ساده را انتخاب کنید. البته اگر گوشواره‌های بزرگ و مجللی را انتخاب کرده اید، ترجیحاً سراغ گردنبند نروید. به جای گردنبند می‌توانید دستبند و یا انگشتر خود را با آن‌ها ست کنید. البته اگر می‌خواهید حتماً گردنبند داشته باشید، سراغ گردنبندهای بلندتر و ساده‌تر بروید.

به جنس جواهرات خود توجه کنید

هنگام ست کردن زیورآلات خود جنس آن‌ها را نیز در نظر بگیرید. برای در دید بودن زیورآلات خود، ظاهر را قربانی نکنید. اگر از زیورآلات چوبی استفاده می‌کنید، آن‌ها را با اکسسوری‌های استیل و یا نقره ست نکنید. ممکن است در این حالت جواهر شما مشخص باشد، ولی ظاهر مناسبی ندارد.
در دید بودن زیورآلات

اکسسوری هدف شما کدام است؟

در دیدن بودن گوشواره

قبل از انتخاب گوشواره به مدل موهای خود توجه داشته باشید. مدل موهای شما روی مشخص بودن گوشواره نقره بسیار تأثیرگذار است. اگر قرار است موهای شما باز باشد، گوشواره‌های میخی و مینیمال برای در دید بودن زیورآلات انتخاب مناسبی نیستند. زیرا گوشواره‌های کوچک بین موهای شما گم می‌شوند. اگر موی بلندی دارید و می‌خواهید گوشواره‌های شما مشخص باشند، موهای خود را شینیون کنید.
اگر موهای کوتاهی دارید انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارید. شما می‌توانید انواع گوشواره‌ها را انتخاب کنید، زیرا در هر صورت نمایان هستند. تنها نکته ای که باید در نظر بگیرید فرم صورت و مدل لباستان است. اگر لباس ساده‌ای دارید می‌توانید به راحتی انواع گوشواره‌های آویز، حلقه ای و یا کلیپسی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  زیورآلات ایران باستان؛ با تاریخچه‌ی زیورآلات ایرانی آشنا شوید

در دید بودن دستبند

دستبندها نیز گزینه‌ی بسیار مناسبی برای زیور اصلی و در دید بودن زیورآلات هستند. قبل از هر چیز بدانید که اگر دستبند زیور اصلی شماست، لباس‌های آستین بلند انتخاب مناسبی نیستند. برای مشخص بودن دستبند بهتر است لباس‌های ساده‌تر را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از چند دستبند همزمان استفاده کنید، آن‌ها را روی یکی از دستان خود بیاندازید.
در دید بودن زیورآلات

در دید بودن انگشتر

برای در دیدن بودن زیورآلات خود، اگر می‌خو‌اهید انگشتر شما اولین چیزی باشد که به چشم می‌خورد کمی کارتان سخت می‌شود. زیرا به طور کلی اولین چیزی که به چشم افراد می‌خورد ناحیه صورت و گردن است. شما می‌توانید برای در دید بودن انگشترتان از لاک‌های ساده‌تر استفاده کنید. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم لباس‌های آستین بلند و ساده‌تر را نیز انتخاب کنید.

سخن آخر

به طور کلی، برای در دید بودن زیورآلات خود، بهتر است لباس‌های ساده‌تر را انتخاب کنید. ابتدا جواهر اصلی خود را انتخاب کنید، سپس آن را با زیورآلات دیگر خود ست کنید. در این مقاله در قالب مثال‌هایی شما را برای انتخاب درست زیورآلات راهنمایی کردیم. زیورآلات گالری آرته لایف استایل انتخاب‌های بسیار مناسبی برای در چشم بودن هستند. شما می‌توانید طرح‌های مختلف را به صورت سفارشی با طرح مخصوص خود از گالری تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *