گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر

یکی از برندهای لوکس طراحی و فروش جواهرات، طلا و ساعت کارتیر است که در کشور فرانسه و شهر پاریس قرار دارد. برند تجاری کارتیر با خانم‌های جوان و زیبای جهان جهت تبلیغات همکاری می‌کند. گلشیفته فراهانی بازیگر بین‌المللی ایرانی محبوب یکی از مدل‌های این برند لوکس و شیک است. گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر در کنار هم در هر کالکشن، زیبایی آن کالکشن را چندین برابر می‌کنند. فعالیت برند کارتیه یا کارتیر حدود 150 سال است و همیشه با استفاده از فرصت‌ها، نوآوری و خلاقیت ماندگاری محصولات خود را رقم زده است. در ادامه مطلب از وب‌سایت آرته لایف استایل طراح و سازنده زیورآلات دست ساز، به بررسی کالکشن‌های ارائه شده با حضور گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر می‌پردازیم.

کارتیه یا کارتیر چیست؟

به شرکت و برند طراحی و ساخت جواهرات خاص، طلا ساعت و ادکلن که دو عامل توجه به جزئیات و زیبایی انواع جواهرات و اکسسوری‌ها، باعث شهرت آن‌ها شده است را برند کارتیه یا کارتیر می‌گویند. برند کارتیر یک برند فرانسوی مشهور است که در هر کالکشن و ارائه محصول جدید از چهره‌های خاص جهان کمک می‌گیرد. گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر یکی از چهره‌هایی است که با این برند لوکس و مشهور همکاری داشته و دارد. برندهایی که با کارتیه یا کارتیر در حال رقابت هستند؛ شامل گلدمن، تیفانی، ساکس، شانل و دیور است.

نماد برند کارتیر

سمبل برند کارتیر که توسط طراح چینی این کمپانی ارائه شده، پلنگ است. اولین محصول با نماد و پترن پلنگ یک حلقه طلای زرد حدود 100 سال پیش بوده است. هنگام استفاده از نماد پلنگ در ساخت جواهرات از یاقوت کبود یا عقیق برای لکه‌های تیره پوست و از زمرد برای چشم پلنگ استفاده می‌کنند. جواهراتی که کمپانی کارتیر در ساخت آن‌ها از پترن پلنگ استفاده کرده است سنجاق، حلقه، ساعت مچی و گردنبند است.

بیشتر بخوانید  جواهرات موزه سلطنتی ایران

ویژگی‌های برند کارتیر

برند کارتیر محبوبیت زیادی در بین مردم جهان دارد که زیبایی تمام محصولاتش خاص و منحصربه‌فرد است. ویژگی‌های برند کارتیر عبارت‌اند از:

1. استفاده از سبک‌های خاص در ساخت جواهرات

از ویژگی‌های محصولات برند کارتیر می‌توانیم به استفاده از طرح‌هایی که ریشه در سنت و فرهنگ گذشتگان دارد؛ اشاره کنیم. جواهرات خاص و معروف آن‌ها در جهان از سبک‌های دوران مصر باستان و آرت دکو الگوبرداری شدند. این خاص بودن و استفاده از این سبک‌ها باعث شده است؛ بازیگران معروف هالیوودی از جواهرات لوکس این برند استفاده کنند. می‌توانیم به حضور گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر در تعدادی از کالکشن‌های برند محبوب و لوکس کارتیر اشاره کنیم.

2. استفاده از نقره در ساخت جواهرات

ویژگی مهم دیگر این برند لوکس جهانی، ساخت جواهرات با جنس نقره است که علاوه بر استفاده از سبک خاص و متفاوت، قیمت بسیار مناسبی دارند. دردسترس‌بودن جواهرات کارتی با جنس نقره و قیمت خوب آن‌ها توجه افراد را به این برند جلب کرده است.

3. به کار بردن نمادهای خاص

از دیگر ویژگی برند کارتیر می‌توانیم به داشتن خلاقیت و درنظرگرفتن جزئیات اشاره کنیم که در خلق محصول منحصربه‌فرد و خاص بسیار تأثیرگذار است. برند کارتیه با استفاده از نماد و پترن پلنگ و یا طراحی خاص دستبند عشق، محصولات زیبایی را ارائه داده و موردتوجه مشتریان قرار گرفته است.

همکاری گلشیفته فراهانی با برند کارتیر

همکاری گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر در جدیدترین کالکشن کارتیر، حس ششم بوده است. کالکشن حس ششم شامل 7 عدد حلقه و گردنبند بسیار زیبا است. در طراحی جواهرات این مجموعه زیبا از الگوهای بصری، بافت‌های متضاد و نقش‌های هندسی استفاده شده است. از ویژگی این کالکشن می‌توانیم به استفاده از جواهرات براق با سنگ‌های خوش‌رنگ و ساختار اصلی با نورهای رنگی اشاره کنیم که زیبایی را چندین برابر می‌کند. در ادامه شما را با مجموعه جواهرات کالکشن حس ششم کارتیر آشنا می‌کنیم. این مجموعه عبارت است از:

بیشتر بخوانید  خواص و فواید توپاز

1. گردنبند مِرید مجموعه کارتیر

در طراحی و ساخت گردنبند مِرید از کریستال، الماس و سنگ اونیکس با برش‌های خاص استفاده شده است. قرارگیری این مجموعه بر روی یک سطح و تلفیق آن با سنگ‌های عقیق سیاه در کنار درخشش زیاد، زیبایی خاصی را به گردن می‌دهد. زیبایی این گردنبند خاص بر گردن گلشیفته فراهانی با موهای مشکی دوچندان می‌شود.

2. انگشتر با سنگ یاقوت

انگشتر یا حلقه مزین به یک یاقوت 8 قیراطی و قرارگرفتن در بین الماس، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. تضاد بین اندازه‌های مختلف سنگ‌ها و رنگ‌ها و احاطه‌شدن الماس و یاقوت بزرگ توسط یاقوت‌های کوچک، جلوه و شکوه این حلقه را چندین برابر کرده است.

3. گردنبند پیکسلاژ

یکی از جواهراتی که در کالکشن حس ششم برند کارتیر قرار دارد؛ گردنبند پیکسلاژ است. طراحی خاص این گردنبند یادآور تصاویر پیکسل شده کامپیوتری و پترن زیبای پلنگ است. قرارگرفتن این گردنبند بر گردن گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر خاصش، جلوه و تأثیر آن را بر مخاطبان بیشتر می‌کند. در ساخت آن از الماس‌های نارنجی، سفید و زرد و سنگ اونیکس استفاده شده است. باتوجه‌به نوع طراحی، فرم و اندازه‌ای که دارد؛ برای لباس‌های مجلسی با یقه عمودی گزینه مناسبی است.

4. گردنبند الکسوا برند کارتیر

برای ساخت گردنبند زیبای الکسوا طراحان از تکنیک نخ زدن سنگ‌ها بر روی سیم، برای ایجاد حاشیه و تشکیل رشته استفاده کردند. برای متصل‌کردن رشته‌های زمرد از سیم‌های فلزی استفاده شده است. قرارگرفتن زمردهای سبز درخشان کنار هم با انعطاف‌پذیری خوبی که دارند؛ مانند یک آبشار زیبایِ متقارن بر روی گردن چشم نوازی می‌کنند.

5. انگشتر پر هلیا

سبک استفاده شده در ساخت انگشتر پر هلیا کلاسیک است. از دریاچه و حرکت موج در طراحی این انگشتر زیبای برند کارتیر، الهام گرفته شده است. قرارگرفتن زمرد و الماس‌های درخشان در اطراف پنج پرانتز طراحی شده، نور را به زیبایی منعکس می‌کند. یک یاقوت کبود بزرگ به رنگ آبی تیره جلوه و زیبایی این انگشتر را بیشتر می‌کند. قرارگرفتن انگشتر پر هلیا بر دستان گلشیفته فراهی و مدل کارتیر خاص که همان نقوش پرطاووسی است؛ زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. در قرن بیستم ترکیب زمرد و یاقوت کبود در کنار هم نقوش طاووسی نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با جواهرات در دهه 1950

6. گردنبند شارکارا

یکی دیگر از جواهرات کالکشن حس ششم با حضور گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر آن، گردنبند زیبای شارکارا است. تعادل در منحنی‌ها و خطوط در این گردنبند در کنار کهربا و یاقوت‌های استفاده شده، زیبایی این گردنبند را چندین برابر می‌کند. این گردنبند طیف رنگی متنوعی دارد و از الماس، یاقوت‌های کبود رنگ، لعل‌های نارنجی و کهرباها در ساخت آن استفاده شده است.

7. گردنبند کروسکانت

در طراحی این گردنبند، برند کارتیر از هندسه دقیق و تقابل خطوط با سه سنگ برلیان الماس و زمرد استفاده کرده است. از الماس با برش بادبادک و هشت ضلعی در کنار هم استفاده شده است. زیبایی این گردنبند بر گردن گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر آن جذابیتش را چندین برابر می‌کند.

جمع‌بندی

آشنا با کالکشن زیبایی حس ششم برند کارتیر و منحصربه‌فرد بودن آن، نشان می‌دهد که حضور گلشیفته فراهانی و مدل کارتیر جواهرات استفاده شده، انتخاب درستی بوده و واقعاً در درخشش این کالکشن تأثیر مثبت داشته است. وب‌سایت آرته لایف استایل دارای 10 سال سابقه طراحی و ساخت زیورآلات است. زیورآلات ساخته شده در مجموعه آرته کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارند. برای تهیه انواع زیورآلات می‌توانید به فروشگاه زیورآلات دست ساز نقره ارته مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *