زیورآلات مناسب روز مرد

زیورآلات مناسب روز مرد؛ برای روز مرد چه هدیه‌ای بخریم؟

سیزدهم ماه رجب را به نام روز مرد و پدر نام‌گذاری کرده‌اند تا به پاس زحمات آن‌ها در این روز با دادن هدیه به آقایان بخشی از زحماتشان را جبران کنیم. در این روز همه به دنبال خرید هدیه مناسبی هستند تا علاوه بر اینکه کاربردی باشد، ارشمند نیز باشد. در میان هدیه‌های باارزش و ماندگاری که می‌توانید در این روز تهیه کنید، زیورآلات گزینه مناسبی است. اگر برای خرید زیورآلات مناسب روز مرد سردرگم هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا انتخاب را با ارائه گزینه‌های مناسب کار را برای شما آسان کنیم.

انگشتر نقره هدیه بدهید

انگشتر را می‌توانید در راس پیشنهادهای زیورآلات مناسب روز مرد قرار بدهید. هدیه‌ای خاص، همه پسند و کاربردی که حتی اگر فرد از آن استفاده نکند هم برایشان ارزش مادی دارد. انگشتر نقره هامون ساخته شده از نقره عیار 925 و سیاه قلم با وزن حدودی 10 گرم و طرح جذابی که دارد برای دست آقایان گزینه بسیار مناسبی است.

اگر به دنبال طرح‌های متفاوت هستید و می‌خواهید انتخاب‌هایتان از فرم کلاسیک انگشتر فاصله داشته باشد پیشنهاد ما به شما انگشتر نقره مردانه آبطلا سیاه مشق نستعلیق است. طرح خاص و بزرگ این انگشتر، با روکش طلا و وزن حدودی 15 گرم آن را متناسب با سلیقه مشتریان خاص پسند کرده است. اره کاری سیاه مشق نستعلیق با دست انجام شده و همین عامل به ارزش آن افزوده است.

زیورآلات مناسب روز مرد

دستبند چرم هدیه بدهید

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان برای زیورآلات مناسب روز مرد پیشنهاد داد دستبند است. اگر قصد دارید برای آقای جوانی با استایل اسپرت هدیه‌ای ارزنده بخرید دستبند چرم گزینه مناسبی است. پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته به شما عزیزان دستنبد نقره مردانه سکه صفوی است. این گردنبند از نقره عیار 925 و چرم طبیعی ساخته شده و گزینه خاصی برای هدیه دادن به آقایان است. از دیگر زیورآلات مناسب روز مرد می‌توانید به خرید دستبند نقره چرمی مردانه خجسته نیز فکر کنید. این دستبند با چرم طبیعی درجه یک  و نقره عیار 925 ساخته شده است. اره کاری طرح ویژه این دستبند تماما با دست انجام شده و ارزش بسیار زیادی به آن داده است.

بیشتر بخوانید  محبوب ترین سنگ‌ها در زیورآلات؛ از چه سنگ‌هایی در بیشتر در جواهرات استفاده می‌شود؟

سنجاق سینه هدیه بدهید

سنجاق سینه یکی دیگر از زیورآلات مناسب روز مرد است که می‌توانید آن را به آقایان با استایل کلاسیک هدیه بدهید. استفاده از سنجاق سینه روی یقه کت مردانه ظاهری رسمی و بسیار شیک و متفاوت به استایل آقایان می‌دهد. به کار بردن سنجاق سینه در استایل محدود به سن خاصی نیست و می‌توانید آن را برای آقایان در هر سنی خریداری کنید.

پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته سنجاق سینه مردانه مرا به خاطرت نگه دار است.  این سنجاق سینه با نقره عیار 925 ساخته شده و با وزن حدودی 3 گرم و طرح خاص و جذابی که دارد. گزینه مناسبی برای هدیه روز مرد است. اگر به دنبال طرح‌های ساده‌تری در انتخاب زیورآلات مناسب روز مرد هستید پیشنهاد گروه زیورآلات آرته به شما سنجاق سینه طرح هیچ است. طرح ساده و مینیمال این انگشتر باعث شده تا موردپسند افراد زیادی قرار بگیرد و در هنگام خرید نگران باب پسند بودن یا نبودن هدیه‌تان نباشید.

زیورآلات مناسب روز مرد

 زیورآلات مناسب روز مرد؛ دکمه سرآستین هدیه بدهید

دکمه سرآستین از جذاب‌ترین زیورآلات مناسب برای روز مرد است که می‌توانید به آقایان هدیه بدهید. دکمه سرآستین انتخابی هوشمندانه برای آقایان شیک پوش و برای مراسم‌های خاص و رسمی است. پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته به شما عزیزان دکمه سرآستین طرح ایران است. جنس این دکمه سرآستین از نقره عیار 925 و مینای سرد است و طرح ویژه آن باعث شده تا توجه زیادی را به خود جلب کند. پیشنهاد بعدی گروه زیورآلات دست‌ساز آرته به شما عزیزان دکمه سرآستین طرح مرا هزار امید است و هر هزار تویی است.

بیشتر بخوانید  تاریخچه استفاده از دکمه سرآستین

سخن پایانی

هدیه دادن به عزیزان از دلنشین‌ترین کارهایی است که افراد علاقه به انجام آن دارند. وقتی قصد داریم برای عزیزی هدیه بخریم که ارزش بالایی در زندگی ما دارد به دنبال ارزشمندترین هدیه‌ها هستیم. در این مقاله تعدادی از زیورآلات مناسب روز مرد را معرفی کردیم. زیورآلات از بهترین و ماندگارترین هدیه‌هایی است که در چنین مواردی می‌توانید به عزیزانتان تقدیم کنید. دغدغه خرید زیورآلاتی با طرح‌های جدید و قیمت مناسب باعث شده تا افراد نتوانند به راحتی گزینه دلخواه خود را پیدا کنند.

گالری آرته لایف استایل با سال‌ها تجربه در زمینه تولید تخصصی زیورآلات دست‌ساز نقره کار را برای شما آسان کرده است. شما عزیزان می‌توانید مدل و طرح دلخواه زیورآلات خود را با هر میزان بودجه ای دارید از ما خریداری کنید و نگران کیفیت و ظرافت زیورآلاتی که به دستتان می‌رسد نباشید؛ زیرا هدف ما رضایت خاطر شما عزیزان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *