مدل های گوشواره نقره 2021

مدل های گوشواره نقره 2021

گوشواره نقره یکی از تأثیر گذارترین زیورآلات برای داشتن چهره‌ای جذاب و دلنشین است. به طور کلی زیورآلات نقش چشمگیری در کاریزمای فرد دارند. در این بین گوشواره بیشترین تأثیر را در این باره دارد. حال شما با استفاده از مدل های گوشواره نقره 2021 علاوه بر ظاهری چشم‌نواز، ترند و به‌روز نیز خواهید بود. اگر به ترندهای گوشواره نقره در تابستان علاقه دارید با ما در این مقاله همراه شوید. ما شما رو برای انتخاب گوشواره مناسب با این فصل راهنمایی خواهیم کرد.

هر ساله استفاده از برخی از متریال‌ها در گوشواره ها و زیورآلات ترند می‌شود. معمولا این موارد در حالت عادی نیز جذاب هستند. با این حال در تابستان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

مدل های گوشواره نقره 2021

گوشواره‌های مرواریدی

یکی از زیباترین زیورآلات ترند مواردی هستند که مزین شده به گوهر مروارید می‌باشند. در بین مدل های گوشواره نقره 2021 مواردی به چشم می‌خورد که به مروارید مزین شده‌اند. این گوهر ارزشمند و زیبا تا به حال دنیای مد را ترک نکرده است. اما در سال 2021 با محبوبیت بیشتری در بین زیورآلات قرار گرفته است. گوشواره های مروارید‌ انتخاب بسیار مناسبی هستند برای استفاده در فصل‌ تابستان و همچنین فصل بهار.

یکی از انواع مرواریدها که بیشتر از همه در فصل تابستان محبوبیت دارند مروارید باروک است. از این مروارید در ساخت پابندها، گردنبندها، گوشواره‌ها و… به وفور استفاده می‌شود. در این انواع مروارید این نوع از همه بیشتر ظاهر تابستانی دارد. شما می‌توانید از آن ها زمانی که قصد رفتن به ساحل و دریا دارید استفاده کنید. در سال‌های اخیر عکس گرفتن کنار دریا به مناسبت‌های مختلف بسیار مورد توجه بوده است. شما می‌توانید از پابندهای مروارید باروک که از مدل ها گوشواره نقره 2021 است، برای تکمیل استایل ساحلی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  ارزشمندترین خواص الماس سیاه

در ادامه شما را با مواردی از گوشواره‌های گالری که مزین به مروارید می‌باشند آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گوشواره های مزین به سنگ قیمتی

یکی دیگی از مدل های گوشواره نقره 2021، گوشواره نقره مزین شده به سنگ قیمتی است. همانطور که می‌دانید بسیاری از رنگ‌ها در تابستان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. استفاده از این رنگ‌های تابستانه در زیورآلات مختلف در فصل تابستانه از ترندهای 2021 می‌باشد. البته همیشه زیورآلات مزین به سنگ‌های قیمتی رنگارنگ مورد توجه بوده است. با این حال در فصل تابستان این زیورآلات به دلیل رنگی بودنشان بیشتر از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند.

در ادامه تعدادی از گوشواره‌های مزین به انواع سنگ های قیمتی موجود در گالری را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مدل های گوشواره نقره 2021

گوشواره های بزرگ همیشه در دنیای فشن و مد محبوب بودند. با این حال برای سال 2021 این موارد با بیشترین محبوبیت خود به آغوش علاقمندان مد آمدند. چیزی که در سال 2021 بسیار جالب بوده انواع مدل های گوشواره در ابعاد بزرگ است. برای مثال ما همیشه گوشواره های بزرگ را در قالب گوشواره های لوستری و یا حتی آویز دیده بودیم. در سال 2021 حتی گوشواره های میخی در ابعادی بزرگتری ظاهر شدند.

گره های بزرگ

یکی از مدل های گوشواره نقره 2021، گوشواره هایی با گره های بزرگ هستند. طراحی آن ها بسیار جالب و شگفت انگیز است. طرح آن ها به این صورت است که گویی تکه ای از طناب و یا کناف گره خورده است. گره‌های این گوشواره ها بزرگ و نیمه باز می باشند. این گوشواره ها را می‌توانید با استایل های کژوال و روزمره خود به خوبی ست کنید.

بیشتر بخوانید  خواص انگشتر نقره برای زنان؛ خانم‌ها چرا زیورآلات نقره رو ترجیح می دهند؟

مدل های گوشواره نقره 2021

فلزهای جمع شده و دفرمه

یکی از جالب ترین مدل های گوشواره نقره 2021 گوشواره های دفرمه هستند. طراحی آن ها به این صورت است که گویی تکه ای از فلز نقره تحت فشار قرار گرفته و ظاهری ناموزون و دفرمه پیدا کرده است. با وجود ظاهر جدید و عجیب غریبی که دارند مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به قشن قرار گرفته‌اند. این گوشواره ها را می‌توانید با لباس های مجلسی و کلاسیک ست کنید.

مدل های گوشواره نقره 2021

توپ های بزرگ

یکی دیگر از گوشواره هایی که در ابعاد بزرگ طراحی شده گوشواره‌های آویز با توپ بزرگ است. این مورد یکی از جذاب‌ترین مدل های گوشواره نقره 2021 است. طراحی آن‌ها به این شکل است که توپی بزرگ به آویزی 5 سانتی وصل شده است. این گوشواره در کنار استایل های کلاسیک، وینتج و مینمیالی بسیار جذاب می‌شوند.

گوشواره های نا هماهنگ و تابه‌تا

یکی از جالب‌ترین مواردی که در بین مدل های گوشواره نقره 2021 دیده می‌شود استفاده از گوشواره‌های تابه‌تا است. این مورد به این معنی نیست که به طور کلی طراحی آن ها با یکدیگر متفاوت باشد. به طور کلی طراحی گوشواره های ناهماهنگ با یکدیگر یکی است. تفاوت آن ها در اندازه و موارد ریز است. برای مثالی یکی از آن ها می‌تواند بلند باشد و دیگری کوتاه. همچنین ممکن است یکی از آن ها در طراحی خود مروارید داشته باشد ولی دیگری ساده باشد. چیزی که مهم می‌باشد این است که قالب کلی آن ها با هم یکی است.

مدل های گوشواره نقره 2021

گوشواره های مینیمال

یکی از جذاب‌ترین مدل های گوشواره نقره 2021، گوشواره مینیمال است. به طور کلی چند سالی است که زیورآلات مینیمال مورد توجه قرار گرفته‌اند. مدل‌های مینیمال بسیار ساده و بدون هیچ آویزی می‌باشند. این گوشواره ها معمولا به صورت خطوط باریک، اشکال هندسی و با جزئیات خیلی کم و ظریف طراحی می‌شوند. گوشواره های مینمیال را می‌توانید با استایل‌های روزمره و کژوال خود به سادگی ست کنید.

بیشتر بخوانید  سنگ های ماه تولد و خواص آن‌ها؛ سنگ متولدین هر ماه کدام است؟

مدل های گوشواره نقره 2021

سخن آخر

زیورآلات نقره در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه‌ای دارند. یکی از مهمترین پارامترها برای انتخاب زیورآلات توجه به مد و ترند بودن محصول است. علاقه مندان به مد و فشن همیشه دوست دارند استایلی به روز و ترندی داشته باشند. در این مقاله شما را با انواع مدل های گوشواره نقره 2021 آشنا کردیم.

گالری آرته لایف استایل مطابق تمامی سلیقه‌ها و با توجه به ترندهای 2021 کالکشن تابستانه‌ی خود را ارائه کرده است. محصولات گالری آرته به صورت دستساز توسط هنرمندان باسلیقه طراحی و ساخته می‌شوند. ما در گالری با استفاده از مواد و متریال مرغوب سعی کرده‌ایم محصولی با دوام و باکیفیت به شما عزیزان عرضه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *