زیورآلات برند کندرا اسکات

آشنایی با زیورآلات برند کندرا اسکات

کندرا اسکات وقتی اولین کسب و کار خود را افتتاح کرد، بخشی از درآمد آن را به تحقیقات سرطان هدیه داد. او قبل از شروع کسب و کار خود، ساخت جواهرات را از خانه اش در تگزاس آغاز کرد. اسکات با دو فرزند کوچک و هنگامی که در بحران اقتصادی بزرگی بود، طلاق گرفت. با وجود این شرایط سخت، فروشگاه برند خود را افتتاح کرد. کندرا اسکات می گوید: «وقتی این کار را شروع کردم، مردم به من می‌گفتند که برای تبدیل شدن به یک برند مد شناخته شده و مشهور، باید از Austin بیرون بروم و در نیویورک یا لس آنجلس کار کنم. اما یک صدای درونی به من می‌گفت که بمانم.» زیورآلات برند کندرا اسکات در سال 2009 به موفقیت بزرگی رسید؛ آن هم زمانی که شرکت او در بحران مالی بزرگی قرار داشت.

اسکات کسب و کارش را در سال 2002 شروع کرد، او در خانه‌اش جواهر و زیورآلات را طراحی و می‌ساخت و همراه کودک سه ماهه‌اش به بوتیک‌های جواهر فروشی می‌رفت تا آنان را متقاعد کند گوشواره‌های بیش از حد ارزانش را بخرند.

بعد از مدتی زیورآلات برند کندرا اسکات به دلیل قطعات شیک و منحصر به فردش که روندهای مد را در دسترس قرار می‌داد، محبوب شد. جواهرات این برند برای موارد مختلف از جمله جذابیت‌ و دکوراسیون خانه کاربرد داشتند.

بشر دوستی

کندرا اسکات یک بشر دوست با سابقه حمایت از اهداف زنان و کودکان است. در سال 2015، اسکات برنامه‌ای راه اندازی کرد که زیورآلات و جواهرات رنگی شرکت خود را به بیمارستان‌های کودکان در سراسر کشور هدیه می‌کرد. در سال 2017، شرکت کندرا اسکات، میزبان بیش از 10000 هدیه کندرا در فروشگاه‌هایش بود؛ او این پول را برای اهداف محلی استفاده کرد و همچنین بیش از 75000 قطعه جواهر اهدا کرد. در سال 2019، اسکات یک میلیون دلار به دانشگاه تگزاس کمک کرد تا مؤسسه رهبری کارآفرینی زنان کندرا اسکات را راه اندازی کند. از سال 2010 نیز، شرکت او 30 میلیون دلار کمک نقدی کرده است.

بیشتر بخوانید  خرید سنجاق سینه مردانه؛ اصول خرید سنجاق سینه‌های مردانه

زیورآلات برند کندرا اسکات

ویژگی‌های زیورآلات برند کندرا اسکات

1-این برند مقرون به صرفه و شیک است

مجموعه جواهرات این برند با مواد طبیعی مانند سنگ‌های قیمتی، صدف و مروارید و همچنین سنگ‌های شیشه‌ای ساخته شده‌اند که قطعات لوکس را مقرون به صرفه می‌سازند. در واقع برخی از گردنبندهای آویز، گوشواره‌ها و انگشترهای این برند زیر 100 دلار قیمت دارند.

2- برند کندرا اسکات هر فصل، زیورآلاتی نوآورانه و با کیفیت ارائه می‌دهد

کندرا اسکات به سبک‌های نوآورانه شهرت دارد. دستبندهای زنجیره‌ای، گردنبندهای چند رشته‌ای، قطعات هندسی و گوشواره‌های نخی این برند، نشان دهنده روند خلاق کاری او است.

3- Coler Bar به مشتریان اجازه می‌دهد که جواهرات خود را شخصی سازی کنند

حتی اگر یک جفت گوشواره، گردنبند، دستبند و یا یک انگشتر بخواهید، زیورآلات برند کندرا اسکات، این امکان را به شما می‌دهد که از طرح گرفته تا فلز، انواع سنگ‌های قیمتی و رنگ دلخواه، جواهرات خود را به صورت سفارشی انتخاب کنید.

4- جواهرات این برند از فلزات گران‌بها و سنگ‌های طبیعی ساخته شده است

هرچند بیشتر قطعات کندرا اسکات روکش طلا دارند، اما برخی از این قطعات نقره، طلا و حتی ورمیل طلایی است که آن‌ها را به جایگاه میراثی می‌رساند. مواد مورد استفاده در زیورآلات برند کندرا اسکات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ارزش سرمایه گذاری دارند. همچنین به علت عمر طولانی می‌توان بارها و بارها از آن‌ها استفاده کرد.

زیورآلات برند کندرا اسکات

5- این برند در تلاش است تا در جامعه تأثیر مثبت بگذارد

کندرا اسکات تلاش کرده است تا در زمینه سلامت، آموزش، توانمند سازی و کارآفرینی تفاوت ایجاد کند. یکی از مجموعه‌های این برند به نام    Shop for God به خیریه‌ها کمک می‌کند و بخشی از درآمد آن به کودکان و زنان هدیه می‌شود تا زندگی بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید  سنگ اوپال چیست؟ با انواع سنگ قیمتی اوپال آشنا شوید

سنگ‌های قیمتی کندرا اسکات

بسیاری از سنگ‌های قیمتی طبیعی را می‌توان در زیورآلات برند کندرا اسکات مشاهده کرد. از جمله آمتیست، کوارتز، فیروزه، لاجورد، کوارتز دودی، سیترین، هماتیت، مالاکیت، کلسدونی و لابرادوریت. اسکات از مرواریدهای پرورش یافته نیز در جواهرات خود استفاده می‌کند. یکی از مواردی که جواهرات این برند را منحصر به فرد می‌کند، استفاده از کوارتز دروسی در رنگ‌های مختلف مانند پلاتینیوم، مشکی، رزگلد، و رنگارنگ است. این سنگ‌ها کریستال‌های درخشان و ریز روی سطح خود دارند که زیبا و عجیب به نظر می‌رسند.

سبک جواهرات برند کندرا اسکات

ما در اینجا محبوب ‌ترین و شیک‌ ترین زیورآلات برند کندرا اسکات را برایتان جمع آوری کرده‌ایم که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1- گوشواره کندرا اسکات

با شکل نمادین این برند به صورت Elle این گوشواره‌های طلا را می‌توان به راحتی بالا و پایین کرد. این قطعات گوشواره با روکش طلای 14 عیار ساخته شده‌ و یک شیشه مات مشکی در یک قاب فلزی بیضی شکل دارند.

زیورآلات برند کندرا اسکات

2- گردنبند کندرا اسکات

گردنبند آویز الیسا از زیورآلات برند کندرا اسکات، از سال 2015 پر فروش ترین زیورآلات این برند بوده است. این گردنبند بسیار عالی به نظر می‌رسد و در بیش از 250 رنگ یافت می‌شود.

3- دستبند کندرا اسکات

دستبند Edie Cuff از جواهرات برند کندرا اسکات، ظاهری پیچیده و خاص به استایل شما می‌بخشد. این دستبند را می‌توان با انواع فلزات مانند نقره، طلای زرد و رزگلد یافت.

4- حلقه‌های کندرا اسکات

ویژگی عالی این انگشتر از زیورآلات برند کندرا اسکات، این است که می تواند با هر لباسی یک استایل زیبا به شما ببخشد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با زیورآلات برند دیوید یورمن

آیا جواهرات کندرا اسکات لکه دار می‌شوند؟

جواهرات طلای جامد 14 عیار کندرا اسکات در برابر خراشیدگی و کدر شدن مقاوم و برای استفاده روزمره بسیار ایده آل می‌باشند. اما قطعات نقره بدون توجه به کیفیت قطعه، کدر می‌شوند. حتی اگر قطعات جواهرات ورمیل طلا از کیفیت بالایی برخوردار باشند، ممکن است به مرور زمان آبکاری آن کم رنگ شود.

زیورآلات برند کندرا اسکات

آیا جواهرات کندرا اسکات ارزشمند است؟

ارزش جواهرات کندرا اسکات به نوع قطعه‌ای که خریداری می‌کنید و همچنین به کیفیت آن بستگی دارد. جواهرات ظریف این برند از طلای جامد 14 عیار یا نقره استرلینگ ساخته شده که گران قیمت تر است و همچنین ارزش خود را در طول زمان حفظ می‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی زیورآلات برند کندرا اسکات پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، ویژگی خاصی که این برند دارد و دلیل شهرت جهانی آن، طرح‌های نوآورانه و زیبای جواهرات و زیورآلات این برند است.

پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه‌ی زیورآلات این برند با زیورآلات برند پاندورا و زیورآلات برند بولگاری نیز آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *